Åsså tackar jag igen!!

Den här gången TACKAR jag Ywonne, för att hon tillbringade några timmar här idag tillsammans med Gry. Så att jag fick möjligheten att röja och städa ur hela källaren och garaget!!
TUSEN TACK!!
Känns jätte bra att det blev gjort.

I morgon bitte så ska jag och Emma baka segkakor i Flata.
I Emmas mosters bagarstuga.
Det ska bli jätte skoj!!
Tänkte sälja en påse för 20 kr.
(4 st halvmånar)
Så om intresse finns , beställ här och nu!
Levereras i morgon eftermiddag.

Här kommer bilder som jag knäppte en gång för 12 år sedan.
När jag gick på fotogymnasiumet. Hittade ju igen en MASSA gamla "bortglömda" saker nere i källaren under min "röjning". HIHihiiii

image77
ETT av fotona som användes vid skyltningen inne på Martins klädbutik.
(Gamla vänner; Elin och Jennie. Miss you!)

 
Min söta lillasyster
(idag 16 år och ändå lika söt! =))



Jag (17 år)
Mitt mål, att bli så smal igen.....
(Självupptagen??, Nej, bara jävligt less på att alltid ha känt sig så tjock. Trots att jag inte tycker NU att jag var det DÅ.)

image81

Kommentarer
Postat av: sofie

Hihi, va roligt att se dom där bilderna igen!! :-) Det är bra att ett mål (bilden) att titta på för att gå ner i vikt! :-)Fast oftast tycker jag bara att man mår dåligt av att se gamla bilder då man var smal...Och det som är störigt är att man på den tiden tyckte att man var stor! Ha det så bra!! KRAMAR

2007-10-03 @ 22:35:39
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Mia

Jag fick hem kort på mig från förra sommaren.
Nu jädrar ska jag gå ner i vikt igen!
Tyckte ju då att jag var rund om magen, men det är ju inget om man jämför med nu. hua!
Men jag måste säga att det var roliga bilder.
Vart gick du foto då?
Min kusin gick fotolinjen i sthlm. Men nu har hon tappat recis allt!

2007-10-04 @ 09:47:49
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Gittan

Jag tycker du är lika fin idag som på dessa kort kram gittan

2007-10-04 @ 18:29:32
Postat av: Jess

KUL med gamla bilder! Å jag vet precis vad du menar med att man alltid känner sig tjock fast man inte är det. Förra sommaren var jag verkligen int etjock men kände mig precis som idag 10 kg fetare! BLÄ säger jag bara!

2007-10-04 @ 18:55:17
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: Kapp ahl Sussi

Hej Carro!
Hade en ung tjej som var här i området o knacka dörr Hon sålde segkakor fyra halvmånar för 35 kr eller köpte man två så fick man betala 50 så va inte blyg nu Du ska väl ha lite lön för mödan-)

2007-10-04 @ 22:38:39
Postat av: Supermamsen

Med du ser ju precis ut som Madde dahlstörm på kortet då du var ung ...Nästan läskigt likt .
Är ni släkt?

2007-10-05 @ 13:27:51
URL: http://supermamsen.blogspot.com/
Postat av: Supermamsen

Det är så svårt o läsa texten på din hemsida för mig som ser som en kratta .Kan du ha ljus bakgrund med mörk text ...Kul o orka läsa på din hemsida...man vill ju inte missa nått " Ler

2007-10-05 @ 13:29:23
URL: http://supermamsen.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Kul att se gamla kort =) åh du var lika söt då som nu också =) Skönt att få rensa i källaren. Mycket strunt eller? När jag ska rensa så har jag en förmåga att spara på allt. Man hittar på orsaker på varför man ska spara. Sen är det ju mycket minnen som ligger bakom också =)
Hoppas du får en härligt rock´n roll fredag..kram

2007-10-05 @ 14:00:32
Postat av: Moster Sussie

Hej Bagerskan!!!
Fräcka tjejer! Fräcka bilder!!! Kul att du kan lägga ut lite gamla bilder.... Man hoppade till lite, av överraskning...
Du är bland det vackraste som sätter sina fotspår på vår jord, Carro!!! Glöm inte det!!!
Apropå vikt... Träffade en man ikväll som gått ner 43 kg sedan januari... Dom första 9 veckorna gick han ner 30 kg... (!) på "astronuat-soppa"...
Ja, vad säger man om det då..? Han sa att 75% var mental styrka för att prestera det han gjort... Att tänka rätt, helt enkelt... Vi har ju hela tiden en valmöjlighet där vi själva väljer vad vi sätter i oss... Och om vi tror att vi "mår" bättre av att gå ner i vikt, varför "väljer" vi inte då, det alternativet...? Är vi inte värda att vara lycklig, eller? (det bestämmer man ju själv om man är eller inte, menade han...)
Ja, det kan ju vara lite klurigt, en tankeställare kanske...
Puss och Kram!

2007-10-06 @ 22:00:31
Postat av: lillasyster

jag kommenterade visst fel inlägg, ops! men iallafall, jag tycker om bilderna! thanks. jag kommer ihåg det där! puss

2007-10-08 @ 10:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test