HUR BETÉR MAN SIG NÄR MAN HAR SÅ ONT......????

EN VANLIG STRUMP SORTERING HEMMA HOS OSS!!
BARNENS UPPGIFT!

image130

image131

Jag blir snart ett psykfall!!
Och ingen kan förstå varför!!!!!!!!!!!??
FÖR ATT JAG HAR SÅÅ J...A ONT ONT ONT!!!!
Vi blir ovänner här hemma. Och jag vräker ur mig en massa skit som jag ångrar direkt då jag sagt det.....
Jag menar det inte ju...
=(
Och det värsta jag vet, är att måsta vara beroende av någon, som nu.
För jag kan inte alls lyfta Gry själv.
Åsså jobbar Daniel idag.
Å då vräker ju jag ur mig typ; -Du är mer trogen din chef än din familj...
Men jag menar ju inte det ordagrant så klart.
...Bara lite. Gråten och elakheten ligger såå himla nära varandra just nu, hela tiden....

Nej, nu ska jag sluta att beklaga mig.
Ska nu ringa Ryggakuten (Axehult) och se om han svarar nu då.
Kanske att han kan hjälpa mig om jag har tur!!!

Kram till er alla!!

image132

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det kan ju bli så när man har ont, säjer saker som man inte alls menar. Se till att komma iväg till nån som kan hjälpa dig nu så du slipper ha ont.
Kram på dig din lilla argbigga!

2007-10-22 @ 10:31:29
URL: http://lofgrens.blogg.lofgrens.blogg.se
Postat av: Emma

Ring om du behöver hjälp med barnen.
Kramar

2007-10-22 @ 11:03:00
Postat av: Mia

hmmm.... nästan som grav.hormoner.
Men jag förstår dig!!!
Fy tusan! Det är inte alls roligt

2007-10-22 @ 12:51:45
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test