Lördag morgon....

Jaha då var man igång igen då.
Daniel har precis åkt till passet (älgjakt). Och jag å Gry har fikat frukost.
Sedan så ställde jag mig på "vågen", GHAAAAA!!!!
Och dat var ju inte vad jag skulle ha gjort på en helg, snacka om helgförstörare!!!
Gått upp 1,5 kg på en vecka..... =(
Bara för att jag har bakat säkert.... (Åså en massa fester på sistonde)
image104
Nej nu MÅSTE jag få ett slut på mitt frosseri. Men HUR??

Nu på morgonen , eller rättare sagt när dom öppnar (kl;11.00) så tänkte jag ta med barnen och åka till Matfors, på badet.
Så vill någon hänga på vore det kul!

Ses sedan!
image105

Kommentarer
Postat av: Anita

Gomorron!Här ska det iväg och jobbas.Ha så kul på badet, Håkan och barnen var dit förra helgen.

Kram!

2007-10-13 @ 07:20:56
Postat av: Sofie

Du får sluta baka ;-) *fniss* ha så skoj på badet!! Pussa barnen från mig!

2007-10-13 @ 08:16:40
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Mia

Bakning är rena döden om man ska försöka gå ner nåt kilo.
Jag är ju så korkad att jag tänker "men idag har jag ju gått poromenad, så nu kan jag äta ett par bullar".

2007-10-13 @ 08:58:43
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: josefin

hej carro hoppas ni får en bra dag och helsa från mej kramar josefin

2007-10-13 @ 09:00:22
Postat av: Maria

Va mysigt & dra med ungarna på badet. Hoppas ni har det härligt där.
Kram

2007-10-13 @ 12:18:48
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Jess

hehe. jaadu. Jag bakar aldrig och köper inte hem något att frossa på. Det är Jimmy som står för den delen. Å jag kan ju såklart inte låta bli! Men jag har börjat med nyttigare alternativ till godis (som är favoriten) nämligen natur godis och nötter. Nu tycker jag det är 100 gånger godare än vanligt godis + att man inte kan vräka i sig det på samma sätt för man börjar må illa hehe. Jag frossar lite på helgerna å håller mig borta från socker i veckorna.
Jag tycker att det går rätt bra =) Hoppas ni får en härlig dag på badet. kram

2007-10-14 @ 13:56:33
URL: http://princessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test