Den här kommentaren är sparad ifrån min förra blogg!! Tack å lov!

Hej Min Älskadse Syster Caroline Hulinder!!
Om 3 timmar är du gift, så de här är sita gången jag skriver det (Caroline Hulinder) med rätta... :-) Men de är ändå med en liten tår i ögat, trots att jag är så fruktansvärt glad över att ni ska gifta er!! Tror nog inte att jag pallar å hålla tal, fast jag hellst av allt skulle vilja de,
både för din å för min skull...(känsligt vettu) :-P
Hoppas man blir förlåten för detta...
Du å din familj betyder väldigt mycket för mig å även om vi inte träffas så ofta nu så vet vi ändå var vi har varandra...
Må lycka och välgång kanta er väg genom livet...
Oändliga kramar/ Mathias


Kommentarer
Postat av: jennie...igen

ja, vilken tur va =) det var så fint skrivet av han så när jag läste det där föll det inte bara en tår!När ska du publicera brevet som du skrivit till Lisa -94 då?Ha haaa.Tycker det är så roligt att kludda i din blogg =) Kramen

2007-09-19 @ 21:28:41
Postat av: sofie

GULLIGT! :-)

2007-09-19 @ 21:32:08
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Jossan

Å så kom tårarna då. Fan va sött skrivet, lite cool granne man har då som skriver sådär =) kram!

2007-09-19 @ 22:05:01
URL: http://josefinpettersson84.blogg.se
Postat av: Jess

sött skrivet =)

2007-09-20 @ 09:43:18
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: mamilla

Hej!
Vad fint skrivet,jag vill också se det där brevet som du skrivit-94.SNÄLLA KAN DU INTE LÄGGA UT DET!!!??
Kram Mamilla

2007-09-20 @ 22:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test