Fest å fest m,m...

image20

Just nu ska jag skriva av mig lite snabbt..... *ler
I går kom jag på ganska plötsligt att jag skulle åka på aveny och dansa! Det kändes väldigt lockande!!
Jag älskar nämligen att dansa (Så länge mina höfter är med på det). =(
Ringde min moster och lyckades att övertala henne med.
Ellinor blev min chaufför. Och det TACKAR jag för!!!
Väl inne på stan så var ALLA bankomater ur funktion......
Sedan till råga på allt så var aveny STÄNGT!!!
FATTA!!!
Men då gick vi på Espan.... Bläääää!!!!
Vi var typ 30 st totalt inlösta.
Åkte natt bussen hem 02.15.  Somnade 04.30 i morse.....Phuu...

Idag har jag kollat på grabbarna grus när dom kört cross.
Daniel, Emil, Brorsan, kompis till honom och Glenn.
Dom var kanon duktig!!
Daniel är totalt överlycklig över att få köra "igen"!! Efter 10 år. Det syns på hela han.
SÅ jä....roligt!

Och nu i kväll ska vi ta en drink tillsammans. Får se om nå fler människor kommer kanske...=)
Lars och Evve ev.....

I alla fall..... Jag har fått äran att rita en tatuering till Lars. Min kära barndomsvän.
Så här såg den ut när jag hade målat den:



Och så här blev den "igår" på Lars vänstra överarm:

image17

Känns jätte kul att jag fick det förtroendet =)
TACK LARS!!

image19


NU;
image18

HA EN RIKTIGT TREVLIG KVÄLL ALLIHOPA!!
PUSS PÅ ER!!





Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejsan Carro, jag sitter här med ett glas vin och längtar efter att få träffa dig och Daniel. Vi ska hitta en helg som passar. Jag vill så gärna börja att umgås igen. Det var ett tag sedan som vi umgicks på riktigt.
Det var en ära att få spela på erat bröllop och ni var så vackra att jag skulle kunna adoptera hela din familj ;-) hi,hi.
Hoppas att du kan gå ut med mig och Sara den 27/10
Jag ringer dig framöver här så att ni hinner skaffa barnvakt. För då är ni välkommen på middag.
Pussar och kramar från din barndomsvän Lisa

2007-09-22 @ 22:30:10
Postat av: Mia

Va typiskt att det var stängt! Men så är det väl när man väl kommer iväg på nåt man sett fram emot.

2007-09-23 @ 10:54:36
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Vera

Hej igen. Vad typiskt, aveny brukar väl sällan vara stängt. Jag ska nog gå ut på lördag och det blir nog aveny, du får gärna hänga på då om du vill och kan. Hör av dig isåfall.Kram/vera

2007-09-23 @ 14:03:25
Postat av: Anita

Du e utmanad!!

2007-09-23 @ 22:09:04
URL: http://krickelinan1971.blogg.se
Postat av: Jess

coolt att rita själv =) Hade jag kunnat hade jag velat rita om den jag vill ha.. meeen ja, jag kan ju inte dårå

2007-09-26 @ 16:52:07
URL: http://princessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test