Godmorgon


image21

Här är det full fart!!
Gry är morgon pigg som attans, och då är det ju bara att hänga på!!!!!!!!
=)
Vet ni vad jag har gjort?!! Jag har anmält mig  och Scott till en jätte spännande kurs, som startar i kväll!!
 -Horsemanship.
Kursen är 8 gånger. Varje måndag...... Så jag hoppas att jag ska kunna lösa det med barnvakt fyra av måndagarna, eftersom Daniel jobbar kvällar då... (Hjälp...)
Ja, det ska bli spännande och se vad vi ska börja med i kväll... Jag LÄNGTAR!!

image22

Hihiiiii........

Nej nu ska jag hjälpa barnen att förbereda skoldagen. Det blir nog gröt-frukost idag.
Städade hela dagen i går, så det blev så mycket gjort! SKÖNT!
Tror att jag ska fortsätta med det idag och tvätten.
Kanske att jag får tråkigt sedan så att jag skriver mer......

image23

Kommentarer
Postat av: mamilla

Godmorgon!
vad roligt att ni ska på kurs.Du kommer att tycka det är såå kul!Idag får jag hem Björk och Orka.Längtar så efter dem.Vi höres
Kram Mamilla

2007-09-24 @ 07:43:24
Postat av: sofie

Spännande med kurs! Kommer säkert att bli jätte skoj! Såg du att jag skrev till dig på msn? Ang finkan..
Här blir det oxå grötfrukost :-) Kram

2007-09-24 @ 09:19:48
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Maria

Va spännande med kursen. Jag städade oxå i går men inget här hemma. Här ser det ut som en bomb gått fram grejer överallt.
Kram

2007-09-24 @ 10:26:39
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Mia

Jag tycker man går och plockar och grejjar hemma hela dagarna. Men det blir aldrig mer än så.
Borde nog ta och städa på riktigt jag med. Men gruvar mig alltid in i det längsta.
Hoppas det går bra ikväll nu då!!!! =)

2007-09-24 @ 13:54:26
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Anna S

Va spännande med en sån kurs! Jag har alltid varit nyfiekn på horsemanship. Var håller ni till med kursen?

2007-09-24 @ 15:02:28
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: svärmor

kul med kurs..Lycka till

2007-09-26 @ 10:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test