Horsemanship!! Det var såå kuuul!!!

image26

Nu har jag vart på första dagen av åtta, på denna hästkurs!!
Och över förväntan måste jag säga! Vilka framsteg på bara första gången. Scott har lärt sig 5 olika moment idag, som vi ska fortsätta att öva in till nästa veckas omgång.
Han var kaxig tyckte kursledaren, Rosa. *ler...... 
Men inte att förglömma; Unghäst i tonåren!! Och visst var han busig..... Hahahaa....
Men så duktig och lyhörd!
TACK Anna-Lena för lånet av finkan!!
Nästa gång måste jag både lasta och köra honom själv! Och det känns riktigt PIRRIGT....
Inte å lasta honom, för han är såå bra på det.
MEN att KÖRA honom!!!! Det har jag aldrig gjort.....*flämt....
Kanske att någon är snäll och lånar ut sin finka, eller "hyr" ut, här i veckan, så att jag får träna tillsammans med Daniel....???!!

I alla fall så träffade jag mamma idag efter hennes Italien-resa.
Hon hade haft det super bra. Och hon sa så här;
-Av alla ställen på denna jord, som jag har vart till, så SLÅR Italien ALLT!!!
Det sa ganska mycket tycker jag. För min mamma är RIKTIGT berest!!!
Det var såå himla vackert där.
...Och gissa vad.... Jag fick min efterlängtade parfym; Naomi Campell
YES!!!!
Here it comes:

image24

Du ÄR min STORA favorit mamma!!!
TACK!!

image25

Åså fick jag ju tre st böcker också:

1, Glöm att ni har en dotter

2, Svek

3, Underbar och älskad av alla


Nu gott folk så ska jag krypa till kojs!
Men vi hörs eller ses eller nåt....! *ler




Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, den parfymen luktar gott den!
Självklart kan vi ta en hockeykväll! Vi har köpt säsongskortet till tv:n den här säsongen. Joel räknar med att det inte blir så mnga matcher han kan/får gå på i vinter. hihi...
Ojoj... det är nog bara de finaste flickorna som duger till Lucifer. Vi måste fan ta och kastrera honom. Men om du vill hälsa på honom så är han inte alls lika skygg nu som tidigare. Blev en helt annan misse sen vi rakade honom.

2007-09-25 @ 07:40:38
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Mia

Glömde ju! Näe, vi ska inte ha fler missar. Hur gärna jag än vill ha, så räcker det med två.

2007-09-25 @ 07:41:20
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: sofie

Weeii! va skoj att det gick ¨så bra igår!! :-) Då får låna min finka bara Kartet får fingrarna ur * å komma å hämta sina grejer :S Kramar!!

2007-09-25 @ 09:11:45
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test