Jag är såå trött!

Idag har jag känt mig riktigt "nyttig". (Förutom att jag sov över barnens skol-tid, shit!!! )
..Men i alla fall: Först drack jag kaffe tillsammans med Emma hos Helene i morse. Tack tack!!

Sedan for jag till Emma och åt lunch! Tack tack *ler....
Tanken var ju egentligen att jag skulle låna köksgardiner av henne. Men det glömde vi båda bort!!
*Skratt!!

Efter det var Gry jätte trött, så då for vi hem. Och så gick vi en lång promenad med vagnen. Då sov hon som en stock i nästan två timmar!! Så jag fick tid för hästarna!! =)
Och så kom Britt  (Dasniels faster) hit och hälsade på. Till en kopp java!
Även mamma kom en sväng.... Hon drar till Italien i morgon!! Snacka om LYX!!
Hon blir bjuden på resan av en väldigt trevlig karl. Hon ska vara sällskap när han väljer ut nya skoter-modeller till sin firma/butik.
(Och jag passade på att beställa min favvo parfym) Haaaa.....
image4

Nu i kväll har jag vart i Matfors på simhallen och simmat 1000 m (40 längder)!
Hur jä..... underbart som helst!! Om någon vill hänga på så säg till.
Idag hade jag med mig barnen; Irma, Mathilda och kusin Maja och Emil.
Det var såå skönt att basta och mysa..... Utan Gry för en gångs skull!! Bara med dom äldre barnen.
Så nu framöver på Tisdagar och torsdagar så tänker jag simma! =)
Andra dagar ska jag försöka att gå!!

Men hörni ni; Nu ska jag sova!!

image5



Kommentarer
Postat av: Jenny G

Gomorron!!
Tråkigt att allt försvann,sånt är inte roligt.
Vi hörs!!

2007-09-19 @ 07:18:21
Postat av: Jennie

Hurtigt att hålla igång så där!Bra jobbat! Jag skulle köpa kort på friskis också blev jag förkyld, så då väntar jag med att köpa kort, får duga med prommisar istället framöver. Ha det superduper

2007-09-19 @ 17:26:21
Postat av: lisa

Hejsan Carro, jag sitter och läser din blogg nästan varje dag det är så roligt. Som sa, du är en kvinna med Q. Vad vackra bilderna blev, jag väntar på att få en vacker bröllopsbild på er :-)
Hoppas att allt är bra med er?
Jag skrattade när jag så lilla Gry i den röda vagnen på bilden. Du kan ju gissa vem som älskar att åka i min röda vagn. Katten Kajsa, hon är ju för charmig. Vacker tass och så kan hon ju gå lite med vagnen också. Cirkus nästa hi,hi.
Nej nu¨måste jag kila vidare. Vad roligt att du hänger med ut.
Kramar från din barndomsvän Lisa

2007-10-01 @ 10:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test