Humöret...

...på topp!!
Vi hade skit kul igår kväll :o) !!!!
Och nu är jag verkligen på Blogg humör.
image611
Daniel och Anders hade fullt upp med att "akta" sig för kvinnfolket!!
**Asg
Det var roligt folk på baren i går kväll. Bra stämning och bra trubadur!
Det tackar vi E14 baren för idag!!
Det jag inte alls kan förstå är en annan liten sak.....
Varför gör folk "påhopp" på trevliga tillställningar för. Sånna människor finns det alltid.
Lika igår....   Man ifrågasätter väl inte andra människors ekonomi.
Har man så lite att göra, att man måste sitta å "grunna" över hur människor har råd att göra det dom gör??? VA!!?
Jag har fullt upp med våran egen familj. Och ärligt talat, så funderar jag aldrig någonsin på andra människors pengar. Aldrig.
*...Att vi skulle ha gift oss över våra tillgångar....*
-VA?!
Nu är det inte så.
Men även om vi hade gjort det, så är väl det vårat eget problem. Ingen annan behöver läxa upp oss för det.

Igår skottatde Daniel bort all hästskit i våran hage och det blev så fint. Slätt å bra.
*ler
Så idag ska vi hämta hem våran lilla Mundus (shettis) som har spenderat 1 1/2 månad hos min vän Jenny. Och så ska vi ut och köra en sväng med honom i det här vackra vädret. Nu kan barnen vara med Mundus hur mycket dom vill i hagen, eftersom Scott inte kommer hem förrän om ca 3 veckor.
Och jag kan lova att JAG LÄNGTAR efter dom båda.
Det har vart skönt att slippa mocka och bära vatten varje dag, en stund.
Men bara ett tag, nu vill vi ha hem dom. *ler

image612
En bild från i somras. Då var Scott bara 2 år. Mundus 8 år.

Ha nu en trevlig dag allihop!
Kram på er!

P.S Det är så här: Att jag är så otroligt glad åt alla som läser min blogg. Det är det som gör att det blir ett gift att skriva. Man kollar kommentarer varje dag *ler.
Men det har vart lite dåligt med kommentarer på sistonde, trots att jag vet att ni är många som läser.
Och det är lite tråkigt. För så nyfiken som ni är på mitt liv, är ju även jag på er, vilka ni är.??? *ler
 LOVE

Kommentarer
Postat av: Lina

Var gärna med i min tävling om roligaste vitsar/skämt!

2008-04-06 @ 11:48:56
URL: http://higher.blogg.se
Postat av: lisa

Hejsan Carro! Oj vilken härlig bild. Nu längtar jag till värmen och sommaren. Jag förstår att du längtar efter hästarna, det är ju ditt liv och du har ju alltid haft en passion för ´hästar och alla andra djur. Lycka till
Kram Lisa

2008-04-06 @ 11:57:47
Postat av: Marielle

har du tips om vad man kan besöka i london? åker imorn och vill gärna ha tips ifall du vet ngt =)

2008-04-06 @ 12:09:15
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: Sofie

Ja du vet ju att jag är en av läsarna :-)
Kramar*

2008-04-06 @ 13:24:40
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Caroline

Hihihi åg ditt meddelande först nu, eftersom jag har haft en lååång frånvaro från bloggen. Mycket roligt att ha en namne...eller rättare sagt vi var iaf det!:)
Vilken fin pålle det var på bilden *pekar uppåt* verkar som vi har det gemensamma intresset!
hadet så bra/Carro

2008-04-06 @ 13:26:03
URL: http://[email protected]
Postat av: veronica

Ja en del
verkar ha ett OTROLIGT TRÅKIGT liv, eftersom att dom har hur mycket tid som helst att fundera över anda människors liv/ ekonomi. Det måste väl finnas roligare saker att fundera över??!
Ser att ni hade kul igår, det hade vi oxå..vi var ju på Bykrogen...så synd att dom kör samma helg tycker jag!!
Kram

2008-04-06 @ 13:35:39
URL: http://veronica74.blogg.se
Postat av: Gittan Bergström

Tack för din kommentar jag har inte varit på humör att skriva på ett tag men det blir bättre. Jobbar du nu eller är du ledig, kommer gärna ner på kaffe när jag kan börja köra igen. Prommenera ner? tyvärr det går inte kram/Gittan

2008-04-06 @ 14:26:12
URL: http://gittanwb.blogg.se
Postat av: Matilda

jag läser! :D

2008-04-06 @ 15:16:09
URL: http://stroeem.blogg.se
Postat av: Anna-Maria

Jag kan få spunk på vissa människor i bland, som inte verkar ha något eget liv utan måste lägga näsan i blöt i andras hela tiden, ha något att gnälla på eller klaga över i allmänhet.
jisses vilken energi sånt måste ta från folk och det må ju finnas hur många andra saker som är mer värd den energin?!?!?

Själv var jag på en privat tillställning med god mat, dryck och liveband från bollnäs/stockholm...det var också kul!

Ha det gott!!!
Och sååå fina hästar!!!

2008-04-06 @ 15:27:06
URL: http://skorpion72.blogg.se
Postat av: Maria

Jo det är många människor som inte har nåt eget liv & måste angagera sig i andras. Sjukt men så är det. Jag håller nog med dig att man har nog med sig själv...men det är väl så när man som oss har såå händelserika liv. Asg.
Ha de gött.
Kram från grannen.

2008-04-06 @ 15:39:12
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: veronica

Ja, det var otroligt mycket folk , nästan lite för mycket...
Kram

2008-04-06 @ 16:03:03
URL: http://veronica74.blogg.se
Postat av: Kusin Ida

Hej kussen! Jag kikar troget in varje dag :) Så kul, när man liksom inte ses o hörs så ofta!

Få se om vår lill* här i magen kikar ut på utsatt datum å på din 30-års dag nu *hihi*
Sköt om er o fortsätt skriva!
Kramar

2008-04-06 @ 16:17:12
Postat av: Marie

Hoppas att helgen har varit bra!
Ha en riktigt bra kväll, kanske framför tv:n ??

Kram kram från Marie

2008-04-06 @ 19:54:38
URL: http://marie2u.blogg.se
Postat av: yvonne

såna människor finns det gott om men det är ingen ide att lägga energi på dom, det tar bara på krafterna.man önskar att alla skulle sköta sitt och skita i andra.kram

2008-04-06 @ 20:00:21
URL: http://ygradin.blogg.se
Postat av: Marielle

(svar) ja jag ska ta med mig värktabletter, hehe :)

2008-04-06 @ 20:06:00
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: kusin Marie

Vissa människor verkar ju som sagt inte ha nåt eget liv, eller så är de bara avundsjuka, ta bara åt er av de som berör, skit i alla andra. Jag följer oxå precis som Ida din blogg, då vi tyvär ses alltför sällan, pratade faktiskt med min Peffe om det i helgen, att jag så gärna ville att vi skulle åka upp till er nåt, så han får träffa favvokussen, åsså är jag ju nyfiken på hur ni har det å. Vi hörs snygging. Kram kram

2008-04-07 @ 11:02:45
Postat av: Mia

Lite kommentarer gör att man liksom tappar lusten att skriva.
Jag försöker vara flitig på att kommentera.

Hur F-N kan man göra sånna påhopp? Det är väl knappast deras "problem". Lite att göra måste vara orsaken. Skit i dom bara!

Jösses så stor scott ser ut på bilden! :-O
Vågar nog inte gå förbi er hage när han kommer hem. ;-)

2008-04-07 @ 19:50:28
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: caroline

Oj, vad många kommentarer!! Vad skoj! :o)

Lina:Tack, men jag avstår. Säkert roligt, men har knappt tid att skriva HÄR. Tack ändå! ;o)

Lisa: Det är så kul när DU kommenterar min blogg. För jag "känner" på vilket vis DU känner mig och det gör även många gånger att jag blir påmind själv, om vem jag är.... Väldigt roligt. Sluta inte med att kommentera! **Kram

Sofie: YES!! Thanks. ;o)

Caroline: MEN vad jag blev brydd då jag läste din kommentar. Jag trodde först att min man skulle göra sig rolig och skriva en kommentar som skulle verka vara ifrån mig själv... Ja, det var väldigt länge sedan jag var in på din blogg. :o)
Men skoj med namnen, hihihi Att vi heter lika.

Matilda: Skoj!! :o)

Kusin Ida: SÅ kul att även DU läser min blogg! Du kan väl komma upp och hälsa på mig något!! Och vet du...jag tror inte att jag visste att du var med barn igen. :o/
**Kram gumman!

Marie: Tack!! *kram

Ywonne: Håller med!! *kram

Kusin Marie: Det är ju bara att komma vet du väl! ;o) Jag blir bara glad! Kolla bara att jag är hemma först! **Kram

Mia: DU om någon är väl proffs på att kommentera andras bloggar! Och du kommenterar ju så roligt jämt! *ler
Och nu är scott ännu större!! Hur tror du att jag ska våga rida på honom??? Woaaa.... Jag som är så höjdrädd!! *Kram

2008-04-08 @ 14:35:15
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: AnnaPanna

Gaaaah! Känner igen det du skriver, om en del människor som helt enkelt inte har nåt liv. Som sitter och spekulerar i andras ekonomi / familjeförhållanden osv. Listan kan göras hur lång som helst. Och att de tydligen inte skäms över att dela med sig av alla sin funderingar, gör ju att man bara kan tycka synd om "såna stackare" som har sånt tråkigt. Det värsta är väl när de försöker gotta sig i andras olycka, när det kanske handlar om tråkigheter. Ja som jag sagt så många gånger förut. Man ska försöka att inte lyssna på allt man hör, HaHa. Ja försöka :-) Ha en bra dag!

2008-04-09 @ 14:30:01
URL: http://pannisen.blogg.se
Postat av: Moster Sussie

Nämen!!!! Får Ni få köket fixat Nu????
Guuud, va kul!!! Blir spännande att se hur det kommer att bli!

Kram! Sussie.

2008-04-10 @ 09:23:47
Postat av: Bodil

Jag ramlar in här lite titt som tätt roligt att läsa om er.... kul att få göra om köket... kramizar

2008-04-10 @ 09:42:53
URL: http://trollmammas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test