Kanon!

image613

Godkväll!
Egentligen så hade jag inte tänkt å skriva i kväll... Men nu efter att jag läst lite på andras sidor så blev jag lite motiverad, *ler.
Först vill jag börja med att tacka min svärmor för god middag idag! TACK!
 Det var verkligen skönt att slippa laga mat i vårt "halvklara" kök idag.
Vill även passa på att tacka Anders och Emma IGEN för god middag igår! TACK!
Men nu är det slut på att äta borta!!!! Yippiiiii!!!
För idag på eftermiddagen så kopplades vatten in till vårt kök igen.
Lägger väl in ett kort när det är helt klart.
Det är så väldigt trevliga hantverkare här på dagarna :o)

En annan ROLIG sak som hände idag:'
DAGISPLATS TILL GRY!!!
21/4
Äntligen kan man slappna av. Och nu känns det nära!!!!
-I love my job, and i will be there soon!!!!!!!!
SÅ sköööönt!

Och en sak till, *ler......
Det är så mycket skoj nu så jag vet inte i vilken ände jag ska börja.
**Vi får nytt kök! **Köpte ny säng (bröllopspresent),
Och all huggning som Daniel och Brorsan höll på med för ett tag sedan, resulterade i en ny **TV (+cykel på köpet).
(Ingen lön utan slit, eller hur är det man säger...)

Nu skrev jag så mycket att jag glömde vad jag egentligen skulle berätta.
JO, nu kom det tillbaka!
-GI- vilken kanon metod! Den passar mig bra. Är nu inne på min tredje vecka och hittills har vikten minskat med -2,8 kg.
 Kanske inte super mycket, men det duger för mig. Jag har verkligen bara ätit gott och även druckit gott! *ler
Väger mig varje tisdag. Så det återstår att se hur fortsättningen går.
Men jag kan ju upplysa er om att alla andra gånger som jag har dokumenterat hur mycket jag har förlorat i vikt här, den viktnedgången har nästan dubblats. Ghaa!!
Har gått upp 11 kg sedan bröllopet i Augusti.
-HUR lyckas man med det??!!

Godnatt mina älskade läsare!




Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej :)
Om du har tid och lust får du gärna lyssna på mig, sjunger & spelar , i min blogg ..
Ha en bra kväll!

2008-04-10 @ 22:01:54
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: missbumblebee

Snygg bild på Betty Boop!
Ha en bra kväll! =)

2008-04-10 @ 22:09:07
URL: http://missbumblebee.blogg.se
Postat av: Teddan

haha, stor och bra text. För oss med aningen till synbesvär!

www.teddan.blogg.se
Detta ÄR roligt!

2008-04-10 @ 22:16:24
URL: http://teddan.blogg.se
Postat av: mamilla

Hej på dig!

Vad roligt att du läser vår hemsida.
Klart en kopp kaffe smakar bra nån dag.Jag är ju en kaffetunna jag.
Kram Marie

2008-04-10 @ 22:17:38
Postat av: Maria

Härligt med nytt kök. Inte dumt med snälla släktingar nära när man är utan kök.
Kram från granngården

2008-04-10 @ 22:41:13
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Gittan Bergström

Vad duktig du är som gått ner nästan tre kilo på tre veckor det är ju jättebra man räknar med 0,5 kilo veckan går man ner fortare är det risk att huden runt oss inte hinner med och då blir det slappt och det vill vi inte ha, så fortsätt som du gör ha en bra dag/Gittan

2008-04-11 @ 09:16:10
URL: http://gittanwb.blogg.se
Postat av: Vera

Hejsan!Vad härligt med nytt kök, som du har väntat på detta!Får ni diskmaskin nu också? Du är så duktig med ditt kämpande, nästan 3 kilo är väl jättebra. Men visst blir man less ibland. Jag blir skitless på detta viktprat överallt. Jag tränar och tränar och tänker på vad man stoppar i sig, medans för Henke räcker det med en förkylning så går han ner några kilon. Visst är det orättvist. Ha det så bra. Kom gärna förbi och hälsa på nåt framöver. Jag är för det mesta hemma på dagarna. Vi hörs/Kram

2008-04-11 @ 10:22:39
Postat av: Sofie

Va skönt att köket snart är klart! Jobbigt att bo i sån där renovering, men kanske det är värt det om det är trevliga hantverkare??! :-)
Grattis till viktnedgången, skit bra jobbat!!
Kram

2008-04-11 @ 10:23:25
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: carina

Bra jobbat Caroline! jag ligger efter, Jag har jóbbat för fullt så jag har inte haft tid med några fler promenader med dig men det kanske blir en kaffeslurk bara köket är klart. Hörs

2008-04-11 @ 13:00:14
Postat av: Anna-Maria

Åh vad skoj det ska bli att se bilder på ert nya kök så småningom och vad skönt att det är brukbart igen!!!
Det är ju roligt att få vara hemma med sina barn och sin familj men brinner man/trivs med för/med sitt jobb så är det ju jättekul då man kan återgå dit igen :-)
Ha en riktigt trevlig helg!

2008-04-11 @ 19:03:09
URL: http://skorpion72.blogg.se
Postat av: Mia

2,8kg! Det är bra! Fortsätt så så ska vi vara snyggast på beachen i sommar. ;-)
Fast det är vi väl kanske ändå. haha...

Det har gått rätt fort ändå med köket då.
Skönt. Man blir ju så otroligt låst utan kök. Väntar förväntansfullt på bilder.:-D

Hur länge fick ni vänta i kö på dagisplats? När skickade ni in och när hörde dom av sig att det var klart?
Miljoner frågor.
Vi skickade in i feb. Och hoppas på plats till aug.

2008-04-11 @ 22:17:54
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Gunilla

Halloj!
Jag har kört GI i ett och ett halv år, gått ner 15 kilo, sen har det varit en "down" period. Men nu är jag på g igen. När man har kört GI så länge så vet man vad man ska äta och inte äta. Det är inga konstigheter som många tror, utan bara undvika vissa saker. Hoppas du har det bra Carro, hälsa Daniel!

2008-04-13 @ 20:08:52
Postat av: caroline

LinéaK: Först: Kul att du hittade till min blogg! Jag ska kolla in din blogg bara jag har skrivit klart här nu så, ha det!! *Kram

Missbumblebee:TACK!!

Teddan: Hahaha! Ja det var ju just ER jag tänkte på. **ler
Kram

Mamilla: Klart jag läser eran hemsida!! Och visst vet jag att du är en kaffetunna, kanske att du är släkt med Daniel **skratt Då kommer jag bort någon dag! *ler

Mia: Näe du! Släktingar är bra att ha!! *Kram själv

Gittan: Ja, jag tänker faktiskt på skinnet lite... Men så har jag hittat en metod som jag inte tänker stressa med. Det får ta den tid det tar..... Bara det går åt rätt håll. Hoppas di har det bra. **Kram

Vera: Ja, nu har jag äntligen fått min diskmaskin! OJ vad skönt det är. Man hinner ju med så mycket mer!!
Och du har väl alltid vart duktig Vera på att gå ner i vikt! Det har jag alltid beundrat hos dig.
Hälsa med dig! *kram

Sofie: Tack!

Carina: Kom ner på kaffe du! *ler Ditt ljus har kommit oxå!

Anna-Maria: Kul att du uppskattar bilder, dom kommer snart! :o)
Och visst är det roligt med barnen, men nu har jag vart hemma i två år... Och det är inte kul. Jag mår verkligen dåligt av att inte få min sociala dos.
Ha det bra! *kram

Mia: Hahaha! Snyggast?! -Det blir nog du det! För jag har heller ingen semester just i sommar...:o(
Och visst är det skönt att det gick rätt så fort med köket! Jobbigt att vara utan vatten i den delen av huset när man har familj.
Gagis sökte vi i början av Januari, men vi fick stressa på platsen nu. Jag blev väldigt nervös ett tag ska jag erkänna! Men för er är det nog lugnt, det tror jag. *kram

Gunilla: :o) Men kan det vara Gunilla Berglund som bodde ovan oss i Fränsta??! *ler
Oj, vad du har vart duktig med GI!! Jag tycker inte heller att det verkar så svårt, än så länge. Sockersuget släpper när man bara äter fet mat.
Hoppas att du hör av dig igen här, om det är DU!
*Kram. Ha det!!

2008-04-14 @ 07:54:26
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test