Sammanfattning

Hej på er alla vänner!
Hoppas att ni har haft en trevlig Påsk!!
Det har vi haft. Har gjort så mycket att jag inte orkar berätta allt... Men okej, en kort sammanfattning:
*Angeltävling med efterfest HÄR hemma, typ 40 pers.
*Barnen har sovit hos MIN mormor i Kvissle! (För första gången) :o)
*Åkt slalom med barnen i Hassela (för första gången!)
Gry och jag myste i solen vi, som åskådare (Den HÄR gången)
    
  
*Fått kycklingar, 9 st (bara, tyvärr).
Ja, det är säkert något mer också men jag kommer inte i håg. Bilder kommer lite senare på allt möjligt....

Nu är Daniel i Ånge på besiktning av volvon och jag hoppas verkligen att det ska gå bra.
Det har vart så skönt att han har vart ledig över Påsken när barnen har haft lov och allt. Vi har bara tagit det lugn.
Mycket har vi gjort, men i lugn takt. Annars är nog vi som dom flesta familjer i dagens samhälle: STRESS och åter STRESS.... Tyvärr så blir det alltid så. Tillslut är det en elak vana som tillslut bryter ner en. Men vi jobbar på det!!!

Och det blir ingen utlandsresa för oss NU. Vi köper en säng i stället. Vi ansér faktiskt att vi är i större behov av det just nu. Och så har vi tänkt att om vi ändå ska ta med barnen så kan vi ju vänta i något år till, så att Gry också får någon glädje av resan. Dessutom är det smartare att resa när jag jobbar, pga ekonomiska skäl.

Ha det så bra alla!
See you!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag får sån otrolig hemlängtan när jag ser skidkort hemifrån. :-(
Jag vill HEM!!!
Näe, men nästan. Man bodde ju i den där backen varje ledig stund.

2008-04-01 @ 14:46:57
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: caroline

Mia: Jag kan verkligen förstå att du höll dig i dessa backar när du bodde där. Dom är ju bra ju, trots att det inte är i fjällen. Jag var också där otroligt mycket då jag var liten/yngre, med mamma och brorsan. Och det är bara roliga minnen!
Häng på oss någon dag då! Joel med! Du och jag kan ju sola! Eller så får grabbarna göra det med småttingarna, så åker du och jag slalom! ;o)

2008-04-01 @ 14:54:28
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Mia

Joel kan inte åka. Så det blir nog jag som får åka och han sola. :-P
Skulle vara jätteroligt. Men dom stänger väl typ den här veckan. Men det blir ju fler vintrar. :-D

Hörru, ska du med på nån promenad nån dag i veckan?
Imorgon blir det inget för mig. Men alla andra dagar tror jag faktiskt.
Hojta bara om du vill med!

2008-04-01 @ 15:02:56
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: svärmor

Oh vad ni ser ut att ha det mysigt i backen,strålande väder dessutom.Kul för tjejerna att få testa på slalom åkning.Kram

2008-04-01 @ 17:10:34
Postat av: Nanna

Blev inte barnen ledsna/besvikna när det inte blev någon resa?

2008-04-02 @ 08:43:28
Postat av: nikita

jag brukar faktiskt kika in här titt som tätt :) Roligt att träffa er irl idag =)

2008-04-02 @ 11:37:37
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Marit

Påsken var great, men för kort....
Ha en bra torsd !

2008-04-03 @ 12:30:13
URL: http://tiaM.blogg.se
Postat av: Sofie

va roligt att se bilder från er Hassela utflykt. Visst är det härligt där?!

Va tråkigt att inte fara utomlands som ni hade tänkt, själv skulle jag VERKLIGEN vilja fara till sol & värme nu!:-)

Kram**

2008-04-04 @ 11:01:40
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test