skoj!

Det var så himla roligt i går!
Mina barndomsvänner: Vera, Lisa, Sara, Jennie, och Sandra, kom och "hälsade" på mig mitt på dagen i går.
-Har du nå kaffe frågade dom..?? (Men med filmkameran i högsta hugg) **Hmmm??
Sedan drog dom med mig ner till Gokart center i Nacksta.
Faan vad vi körde! Vi blev riktigt farliga på den där banan!!! *skratt
Adrenalinet strömmade i våra ådror.
Sedan testade vi "tjuren" som man skulle rida Rodeo på (eller hur det nu stavas).
Jag provade bara en gång. Fasen vad det var svårt!!
Först var jag ju riktigt duktig på att sitta där nedanför och kritisera alla som provred.
-Det där ser ju busenkelt ut, var vad jag sa....
Mmmm... Gissa hur länge jag kunde sitta kvar??
-3 SEK!!! *asg
Sedan for vi hem till Vera i Klingsta och gjorde oss i ordning.
Sedan vidare hem till Sara i Wiiforsen.
Där hade dom fixat en "mästerkock" som grillade kött och sedan åt vi super god mat och drack vin och grogg.
När klockan blev 23.00 så drog vi in på Oscar i stan.
Och GUD vad skoj vi hade! Jag har suttit å räknat,  5 st drinkar blev jag bjuden på i Baren av olika gamla vänner.
Det var många man kände ute och vi hade så kul.
På slutet dack jag vatten (som vanligt) och runt 4 tiden var vi väl hemma hos Vera igen.
Sov inte så vidare bra borta.... Men det gick det å!!
TUSEN TACK TILL ER ALLA!

Nu i kväll så har jag gjort två prov-hår-uppsättningar till ett bröllop, som kommer att ske den 17 Maj i Stöde kyrka. :o)
Dom blev så fina så OCH nöjda framför allt!
Phuuu!! Skööönt.

Nu ska jag sällskapa min familj framför tv:n och se på Narnia.
Berättelsen om Häxan och Lejonet.
Den är SÅÅ bra!!

Vi ses hörrrni!!

SOV GOTT I NATT!

Kommentarer
Postat av: Fröken D

hoppas du har en mysig söndagkväll!

2008-04-27 @ 20:06:38
URL: http://mjaomjao.blogg.se
Postat av: Sofie

Jag satt mest å surrade med Gittan ja, men nån låt drog man ju av!
Du verkar ha haft en rolig kväll :-)Inga bilder? :P
Kram

2008-04-27 @ 20:31:11
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: DENISE DORNELL

sov gott!

2008-04-27 @ 21:07:42
URL: http://dld.blogg.se
Postat av: Johanna

Hittade din blogg=D Och ja, vi blev verkligen jätte nöjda.. Mamma sa till mig då vi satte oss i bilen att hon skulle inte ringa dig om hon inte viste att du var såå bra och hon viste att hon skulle bli mycket nöjd!! ;P Kram

2008-04-27 @ 21:56:09
URL: http://www.jopa.blogg.se
Postat av: Anna-Maria

Åhh, vilken kul grej av dina vänner...att bara dyka upp så där och dra med dig ut på både roligheter och krogen :-)
(för jag antar att du inte visste om det?)
Det är ju såna gånger som det brukar bli "gör skoj".
Ha det så gott!!

2008-04-27 @ 22:35:01
URL: http://skorpion72.blogg.se
Postat av: Lisa

Hejsan Carro. Ja, det var jätte trevligt hela dagen. Efter att jag hade skjutsat hem dig så var jag så trött att jag nästan somnade vid ratten. Det var skönt att få komma hem och sova.
Men vad roligt att du hade skoj ute på dansgolvet.
Nu är rasten slut så jag måste gå till eleverna.
Vi hörs och ses.
Kramar från Lisa.

2008-04-28 @ 09:57:10
Postat av: Mia

Va skoj att bli bortrövad så där! :-D
Låter som ni haft kanonkul!

2008-04-28 @ 10:51:37
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Vera

Hejsan!
Ja, visst hade vi kul från början till slut. Inte trodde jag att man kunde bli så taggad av att köra gokart. Det måste jag göra om snart. Och du, tjuren var inte det lättaste, men kul att prova. Jag var lite seg igår och somnade på soffan framför tv:n. ska skicka bilderna till dig så snart som möjligt. ha det så bra så hörs vi.

2008-04-28 @ 15:22:44
Postat av: Anonym

Åh vad roligt du verkar haft det!Speciellt med tjuren..haha..jaaa,sånna där aktiviteter borde hända mer ofta i ens liv =) Kram och hoppas du får en bra vecka! Följer din blogg slaviskt!Kram

2008-04-28 @ 20:27:30
Postat av: jennie

17 maj är en bra dag...

2008-05-04 @ 19:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test