CS3 Photoshop

Nyaste PS är så jävla krångligt på Engelska. Jag blir så förbannad när jag sitter och håller på med det!!!
Tidigare så hade jag fått en svensk bra version av Emil.
Min bror som jobbar på Siba i Stockholm var hit och tömde våran dator på ALLT. Sedan fick jag välja fritt vilka program jag ville ha. Så bla så valde jag ju nyaste PS. Men nu vette faan!!
-Jag vill ha det på Svenska!!
Fick även "Adobe Illustrator CS2" som Robins tjej pysslade mycket med. Och DET var skoj!! 

Här är i alla fall lite bilder på mina brudar!!!!




**Irma nöjd över sin nya tröja och sjal.
(Ungen har blivit helt galen i sjalar  **Ler)

 
-CRAZY MATHILDA!!

 



Åsså har jag även tagit en bild av Mathildas operations snitt:





By my friends!!

Kommentarer
Postat av: veronica.w

söta tjejer ni har!!!!

Kram

2008-08-02 @ 09:08:52
Postat av: Mia

Dom är så söta era tjejer. :-D

Sjalar... det är väl bra att hon är tokig i det. ;-) Det klär henne!

2008-08-02 @ 10:56:34
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Sofie

FINA BILDER!! Dom är ju så söta tjejerna!

KRAM

2008-08-02 @ 11:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test