Kortbloggar



Var på parelli kurs med hästen i förrgår kväll. Väldigt intressant......
Nu är det sju gånger kvar, nästa på tisdag kväll 18.30.

   
Vi lägger "pussel"                    Rosa visar oss HUR man gör


Scott är väldigt brydd......
 


**I morgon så flyttar ena kattungen till Norrfällsviken.
Den andra kattungen flyttar inte förrän den 19:de Augusti, till kvissle.


 
Jag LÄNGTAR till kräftskivan!! Det tycks bli mycket folk.
Även om ni läsare var dåligare än jag trodde på att anmäla er! *Ler
-Kom igen!!!
ALLA får komma!!




Kommentarer
Postat av: lillasyster

Tack för din fina kommentar! :) Jätteroligt att läsa! Fast inte fick man något grattissamtal för en vecka sedan? ;) haha!



Ja, jag började ju blogga igen.. men det dröjer nog inte länge förrän jag slutar igen! Det går i vågor det dära vet du vad. Men du själv är ganska dålig på att uppdatera också tyvärr.. jag går in på din blogg varje dag men det finns sällan något nytt att läsa.. snyft!



Tyvärr så kommer vi nog inte att kunna komma på kräftskivan, även om det hade varit jätteroligt! Danny jobbar då och sådära.. men någon annan gång kan vi självklart komma upp och hälsa på er - det lovar vi!



Ja, vi bor nog ihop på riktigt nu. Eller ja, vi kommer iallafall göra det inom en kort framtid! Och yes box, vi är verkligen, verkligen kära i varandra :) även om vi bara har varit tillsammans i ungefär 9 månader så kan det inte kännas mera rätt :) hihi. Danny har allt jag någonsin drömt om :D



Hur är det med er? och Mathilda?



PUSS OCH KRAM

/lillasyster

2008-08-06 @ 23:49:08
URL: http://fjeril.blogg.se/
Postat av: Kikki & Redbull

Du är en hejjare på att sälja kattungar du, jag såg att annonsen försvann på en dag. Redbull är en jättefin och tuff kille nu, du kan se bild på honom på länken till min vovves hemsida ;) Kan inte låta bli att spana in din blogg ibland, förresten...sparade du aldrig den röda kissen Boss, tyckte mej se en brun tabby??? Kram till din dotter som det gick så bra för, läste med spänning om hur omtumlande det måste ha varit.

Själv så hittade jag övergivna små bebbar i Nedansjö i uthuset, svaga hungriga och ensamma, 1 var död 3 levde, 1 dog vid hemkomsten, och 2st är kvar som jag sköter som små barn med flaska ;) Får se om man kan sälja dom eller om man måste ha kvar dom, man fäster ju sej så lätt:)



Mvh Kikki o katterna

2008-08-07 @ 10:02:50
URL: http://goldendoodle.se
Postat av: Mia

Vi har funderat på att komma. Men det hänger på barnvakt faktiskt.Annars är det faktiskt Joels tur att ta en tidig kväll. haha... Å det tror jag knappast han går med på.

Men vi ska på partaj nu i helgen också. Och helgen efter din kräftskiva... :-D OCh helgen efter det. Mycket nu. ;-)

2008-08-07 @ 11:05:47
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test