Lev NU

Jag vet att jag inte är vidare bra på att svara på folks kommentarer.
Och det kanske inte är så uppmuntrande för er som skriver till mig!
Men jag läser ALLTID ALLA. Ibland flera gånger. Fast nu har jag faktiskt svarat er på förra inlägget! *ler

Jag ska lev. en kattunge idag kl 11.oo på ica kvantums parkering i nacksta.
Den blev åter till salu pga oseriösa köpare.
Tycker det är så dålig stil.
Om man bokar en kattunge och dessutom ber om att få hämta kattungen 3 v senare än lev datum,
då hör man väl av sig om man ändrar sig?????
Men det gjorde inte dessa människor.
Så långnäsa till oss.
Men som tur är så är inte dessa kattungar svåra att bli av med, tvärt om.
 Men ändå!!!

Igår kväll hade Daniel och jag det så bra/mysigt.
Vi la oss samtidigt som dom äldre barnen, 20.30.
Och låg och pratade om precis ALLT ända tills kl blev 23.00.
Och vi kom då på att det är allt för sällan vi pratar nu för tiden.....
Vi har bägge två haft ett väldigt deppigt år pga olika omständigheter i livet.
Men vi insåg igår hur viktigt det är att prata om.
Vi påminde varandra om våra "glada" dagar.
Berättade för varandra varför vi blev kär första gången i varandra, vad som drog....
Sedan låg vi och fnittrade länge och mindes allt som igår...
Vi älskar verkligen varandra!!!
Men ibland när saker och ting runt omkring blir för jobbig,
så glömmer man bort att vårda varandra.....
Men vi ska försöka att bättra oss.
Nu börjar vi med att sälja hästarna!!

Kram på er alla där ute!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Det är svårt att visa hur mycket man uppskattar och värdesätter varandra när man inte mår bra själv.

Men pratstunder behövs, det är ett som är säkert.



Hoppas att missen får ett bra hem!

Kram!

2008-08-22 @ 10:25:33
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test