såå sööt....

Men visst är dom hur söta som helst,  Chinese Crested dogs??



Hade jag inte redan skaffat mig en hund som jag gillar så mycket (Ecco),
så hade jag absolut inte tackat nej till en sån!!
Det finns ju många olika färg kombinationer, men den här gillar JAG bäst!

Idag har Daniel , Glenn , Jens och Lars-Olov plockat ur garaget här hemma.
Och städat. Där blir "dansen" på Lördag!!
Faan vad kul det ska bli!
Jag har hjälpt till lite också, men gjort annan nytta också....
Åsså så klart det vi frunntimmer är bäst på:
-*Peka!!
Man måste ju vara med och styra upp det som händer runt omkring en. Men ibland tror jag nästa att karlarna gillar det, så att dom slipper att tänka så mycket. *skratt
I förrgår slängde jag och Daniel in två lass ved i vedboden. Sedan hakade vi på Glenn och körde kross i skogen och på banan.
Jag fick låna en 125 :a  och det var skit kul!!!
Igår var vi på min fasters (Siws) bröllopsfest.
Sedan när vi kom hem blev vi bjuden upp till Kattis och Björns stuga i skogen.
Och OJ vilken utsikt! Det var verkligen tjusigt!

Ja, det var en sammanfattning av dom gångna dagarna.

See you soon!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Ja det kan vara svårt att placera människor i bland ... vi har nog bara träffats hos Robert o Marie då marie haft något av alla de partyn hon brukar kunna ha + ett lingon och blåbär party.

Jag är kusin med Lissen....

Hade gärna dykt upp på kräftskivan om vi hade varit hemma...vilken "görskoj" grej ni kommit på! Fler borde ta efter era "spontanfester"....ha det så gott!

Håller med om att kinesiska nakenhundar är häftiga...inte alla dock men många. Joo, Min kusin lissen har förresten en alpacka som är lik en sådan....den är också jättesöt!

Hihi....

2008-08-10 @ 23:11:41
URL: http://skorpion72.blogg.se/
Postat av: lisa

Njae, jag vet inte om den där hunden var så fin. Jag är inte för toffsiga hundar. Den du köpte var ´mycket finare. Hopps att din fest blir lyckad, synd att jag inte kunde komma.

Hoppas att du inte glömmer bort mig den 20:e, då fyller jag år på riktigt. Tänk att vi är 30 år. Det är bara Sara kvar sen. Sen har tjejligan fyllt 30 allihop! Kram från Lisa, Hälsa familjen, kram.

2008-08-11 @ 09:02:41
Postat av: Mia

haha... Man är där och pekar för annars blir det inte nån ordning på saker och ting. ;-)



Ursäkta mig, men jag tycker dom där "hundarna" är så fula! haha...

Tror du gjort rätt val med din lille Ecco. :-D

MEn vi ses nog på lördag hörru! :-D

2008-08-11 @ 09:51:41
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: carina

Svar: Tyvärr så kan vi ej komma,jag fyller år på fredag så mina barn kommer nog på lördag o ska gratta sin gamla mamma. Men hoppas att ni får en trevlig kväll o tack för inbjudan.Kram

2008-08-11 @ 09:56:09
URL: http://carinaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test