Tack

Ett STORT TACK!!! Till den människan som läste mitt inlägg,
som blev inlagt för ca 50 min sedan (som jag just har tagit bort).
Tack för att DU kontaktade mig så fort.
Jag hann bara att ta en kort promenad bort till badplatsen...
Nu känner jag mig liiite starkare.....
Men fortfarande psykiskt ledsen och svag...
Jag vet att alla säger att :
 -DU som jämt är så glad Carro!!
Men alla har väl rätt att vara ledsen och må dåligt.
Det behöver faktiskt inte synas utanpå.
Jag är inte så stark som många tror...
Inte just nu i alla fall.
TACK i alla fall för dina kloka ord och råd.
Och jag VET att du besitter erfarenheter av det mesta.
Vad det här handlar om är inget jag vill eller kan prata om, med vem som helst.
Utan jag väljer själv ut vem som känns rätt.

Men därav mitt dåliga bloggande nu för tiden.

Det blir nog bättre....

Bloggen är bra, men ibland känner man att man kanske berättar för mycket.
Men jag älskar att få skriva, fast inte om ALLT, HÄR.
Många säger att lite integritet måste man ju ha. Visst. Men det är ju upp till var och en.
Man kanske har så mycket att man kan dela med sig en smula.
(Det är väl ändå därför folk vill läsa bloggar, för att läsa det mest intima hos andra)
Alla vi människor mår dåligt ibland,
men varför ska man dölja det för?
Desto lättare är det ju för andra människor att förstå varför man ibland kanske agerar som man gör.

PUSS OCH KRAM MINA VÄNNER

Kommentarer
Postat av: Monika

Hoppas du mår bättre snart!

2008-08-20 @ 14:05:56
Postat av: Bodil

Visst kan alla må dåligt även du Caroline trots att du alltid är glad iaf på ytan men det är som mej innombords ibland kokar det och man skulle helst vilja stampa ner den där foten och bara vråla rakt ut varför gör man det inte?? Jo för man tar hänsyn till alla andra! Jag hoppas av hela mitt hjärta att du snart mår bättre! Här kommer det massor av härliga kramar från mej och ett svamligt inlägg....

2008-08-20 @ 14:44:35
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Maria

Alla mår vi dåligt ibland men tyvärr är det tabu att tala om upplever jag ibland. Förstår inte varför det ska vara så. Men många av oss är duktig på att bara bita ihop & klistra på oss masken. Själv tycker jag att det är perfekt att få åka till stugan & bara få vara & ladda batterierna. Bara ta det lugnt & reflektera över saker.

Sedan är det väl upp till var & en vad man skriver om i bloggen. Fast med tanke på att vem som helst kan läsa så kanske man ibland måste tänka sig för vad man skriver.

Hoppas det känns bättre nu.

Stor kram från mig & Kruse.

2008-08-20 @ 15:40:05
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag hoppas verkligen att du snart mår mycket bättre.

Man måste få vara arg och ledsen, annars tror jag själv att man går under.

Är man inte arg och ledsen nån gång så tror jag seriöst att det är nåt fel.

Kämpa på!

Kram!

2008-08-20 @ 15:49:13
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Ellenor

Inge roligt att du mår dåligt. Men jag hoppas du tar dig igenom det snart, jag vet alltför väl hur det är att gå och må dåligt. Jag har ingen aning om vad som tynger just DIG. Men vad det än är så är det aldrig roligt. Kramar till dig!

2008-08-20 @ 19:16:33
URL: http://inlevelse.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Börjar med att sända dig de varmaste kramar.

Alla har vi våra upp och nedgångar i livet och alla har vi säker någon gång klistrat på oss den där masken som inte visar ens verkliga jag.

Utåt sett visar de flesta inget medans de blöder, värker, gör ont, känns ledset etc inuti...det är ganska konstigt detta.

Jag menar är man glad så visar man ju det utan att dölja sig bakom någon mask...varför har man så svårt att göra det när man är allt annat än glad?

Jag tog tidigt på mig den där "falska" masken och gömde mig under den...uppfattades som glad och utåtriktad för det mesta medans det skar och värkte inom mig och mest av allt hade jag velat ställa mig och skrika, slå och gråta...vilket jag iofs gjorde då jag var ensammen, hmmmmmm.



Nä nu svamlar jag en massa bara...det jag ville få fram är väl egentligen att jag vill sända dig positiv energi och hoppas att det som tynger dig just nu snart skall lätta.

Kasta masken och var den du är och känner, kram!!!

2008-08-20 @ 21:00:53
URL: http://skorpion72.blogg.se/
Postat av: carina

Sänder dig en massa positiva vibbar o otroligt med energi så du orkar ta dig igenom detta.Tusen kramar

2008-08-21 @ 09:26:21
URL: http://carinaina.blogg.se/
Postat av: carina

PS snart är det harjakt DS

2008-08-21 @ 09:28:56
URL: http://carinaina.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja, alla måste få må dåligt ibland utan att man måste fråga varför.

Men det är tråkigt att du ska må så dåligt.



Jag hade i allafall en härlig födelsedag igår.

Jag som trodde att du skulle komma ihåg mig. Men du har ju så mycket annat i dina tankar så jag förstår. Så nu är jag 30år + en dag.

Jag vill fortfarande ha ett telefonnummer som jag kan nå dig på. Du har ju min mail och kanske har du kvar mitt mobilnr. Så nu ligger bollen hos dig. Det skulle vara roligt om vi kunde ha lite kontakt med varandra. Hoppas att du läser det här. Kram Lisa

2008-08-21 @ 09:41:06
Postat av: Vera

Även jag hoppas såklart att du mår bättre snart. Klart att man måste få må dåligt ibland. Alla har vi med och motgångar. Ha det så bra så syns vi snart. Massor med kramar från mig.

2008-08-21 @ 12:42:48
Postat av: Anonym

Va skönt att höra att samtalet gjorde lite skillnad! :-) Du har mitt nummer ring när du behöver! Kramiz

2008-08-21 @ 13:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test