Som många ...


Som många av er läsare redan vet, så är jag ett stort fan av smink.
Speciellt Make up store och Face.
Idag var jag och testade en super läcker skugga som var blå/grön. Den hette Music, på Face.
Tror att jag måste inhandla den tills på Lördag......
Tjejen som jobbar där är stört skön!!!
Hon total sminkade mina ögon bara för att jag "riktigt" skulle se färgen.
Och den servicen gillar jag!!

Träffade en gammal barndomsvän (Jennie Söderblom) igår i Stan.
Jag bjöd även henne på festen.
Och eftersom så många av mina gamla vänner tycker att jag bor så hemskt långt bort,
så hade jag faktiskt inte förväntat mig att hon skulle komma.
Men idag kom hon in på mitt jobb för att säga: -Jag kommer!!!
WIIIIIIII!!!!!!! Jag blev super glad!
Det kommer nog att bli en skojig fest. Det HOPPAS jag i alla fall.
ALLA får väl hjälpas åt att bjuda på det glatta humöret!!


Nu till något helt annat. Nämligen utbildningar med Scott **Ler

I förrgår så var jag andra gången på parelli kursen.
Det går ju framåt som tur är.
Och jag vill verkligen GRATTA min svägerska  Sofie och hennes Collis,
för att det går så himla bra för er!!!
Det är kul att se att kursen ger något.
 
 

 
Och idag så hade jag en väldigt lång och känslo fylld diskution
med en arbetskompis,
ang min häst......
Vilket ledde till att jag idag gjorde slag i saken!!
Jag bad Hannah, (Irmas bästis, Tova, hennes stora syster) att rida på Scott.
Och det gjorde hon med STOR glädje.
Och det är faktiskt första gången utan att någon leder honom.
Yiipppieeeee!!
Det gick ju kanon bra!



 
Tack så mycket Hannah!

(Och Tack till Veronica, Tovas mamma, för att Irma har fått bo hos er i två dagar *flirt)

....goodbye sweet heart well its time to gooo.......

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för gratulationerna! :-) det är såå kul när det går bra, hihi*



Ni har verkligen lyckas fånga både Collis & mig i våra bästa "poser" på kortet... :-P



Va kul att det gick bra med Scott & Hannas första riktiga ridtur!!!!!!!!!!! :-D



Kram

2008-08-14 @ 20:59:24
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Jennie

Färgen var jättefin på ögonskuggan! Jag använder också face och makeups produkter. Skitbra produkter! Ska nog ner och inhandla lite till hösten, måste köpa en ny ögonskuggpensel =) ja, ja. Ha det toppen!Kram

2008-08-14 @ 21:11:58
Postat av: Mia

Han är fin din häst! :-D

Va snygg sofie var på bilden. ;-)

Till och med hästen gjorde sig fin inför fotot ser jag. hihi...



2008-08-15 @ 08:53:53
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Hannah

Det var roligt, gör det gärna någon fler gång :D

2008-08-15 @ 11:59:17
URL: http://circlethesky.blogg.se//
Postat av: Maria

Härlig bild på Sofie & Collis.

Vad han är snygg Scott, ståtlig.

Tjing

2008-08-15 @ 15:28:29
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: veronica.w

ååå, jag måste oxå köpa lite mera ögonskuggor...finns juh hur många snygga som helst =)

Ha det så bra

2008-08-15 @ 21:54:32
URL: http://veronica74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test