Ikea, Förkyldningar och Nyår!!

Tjaoo!
Idag har jag vart chaffis åt Emil. Han skulle till Birsta för att köpa ett kylskåp..
Men eftersom det inte blev som han hade räknat med (kylskåpet var beställningsvara) så tog det tid att hitta rätt!
Och det var inte en dans på rosor att åka in i Birsta en sån "här" dag....(!!!!)
Mest likt att komma till H....v e t e t!!
Folk och bilar överallt!!

Själv köpte jag 6 nya kaffekoppar med fat på ikea. I senapsgult.
Riktigt söööta:
TRIVSAM Kaffekopp med fat
Känner av halsen reält, likaså gör Daniel. Så något större nyårs firande blir det inte i morgon.
Inte som vi känner NU i alla fall.
Anders och Emma var snäll och bjöd dit oss,
men vi tackade "nej" pga dålig motivation och ork.....
Förkyldningen har gjort att vi känner oss orkeslös och osocial.

Daniel hade funderingar på att ta med oss barnen och gå upp på berget
här ovanför .Och avfyra lite fyrverkerier och grilla.
Men som det ser ut nu så är kylan alldeles för "bitande".
Kanske gör vi en eld här hemma, ute eller inne. Och grillar med dom äldre barnen och lägger den mindre tjejen i sin gosiga säng i sitt rum *flirt.

Hur ska ni fira det nya året?

Och har ni något nyårs löfte?

Kommentarer
Postat av: Kri(S)tina

Oj! vad det var fint här nu då! Fin bild på Dig! Söta tjejen! =)

2008-12-30 @ 20:16:21
Postat av: Sofie

Jo men det tänkte jag oxå på! :) Ingen anledning att vänta nu, om inte hon har andra planer förståss.



Kram

2008-12-30 @ 20:16:53
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Anita

Gott nytt år!Mitt nyårslöfte är som vanligt att gå ner i vikt men nu ser det ut att gå vägen!Har gått ner 13 kg sen september och har som mål 7 kg till innan min operation 28 januari! :-)Har verkligen nått att jobba för..vill inte kirurgen ska behöva gräva sig in :-)

Kram!

2008-12-30 @ 20:28:05
Postat av: -Bakeba-

Här är det förändringar på gång ser jag :-) KUL!

Nyåret blir så lugnt så för vår del.

Dels så jobbar jag till sent på kvällen + att jag ska upp tidigt och jobba på nyårsdagen.

Sedan så har jag lyckats åka på en rejäl förkylning med ont i kroppen, knoppen, öra,bihålor samt är febrig....så lugnt blir det. Sover säkerligen vid 12 slaget skulle jag tro...

Egentligen skulle man väl inte jobba i detta tillstånd men........



Nyårslöftet blir som alla tidigare år - gå ner i vikt! Men detta år vet jag att jag kommer att fixa det...med lite hjälp ;-)

2008-12-30 @ 21:02:45
URL: http://babbel.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Vi ska bara vara hemma. HAr en hund som är sjukt rädd för smällare.

Drick Kan jang. Massera tårna på baksidan från foten upp mot tå spettsen . Jag låter som en kuckel gumma med alla mina knep.

Kanske har jag varit häxa i mitt förra liv:-)

Inga nyårs löften det går så bra ändå.

2008-12-30 @ 23:09:46
URL: http://blogspot.com
Postat av: Bodil

Vi ska bara fira hemma i lugn och ro äta gott och ha det bra skjuta raketer på tolvslaget och skåla i nått bubbel! Gott Nytt År!

2008-12-31 @ 15:54:04
URL: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test