GI

image502Ja, angående Gi så kan jag nog inte säga annat än att det funkar!
JÄKLIGT BRA dessutom!! -3,8kg på en vecka (Sedan i Tisdags)
Förmodligen mycket vatten så här till en början. Men effekten verkar ju vara den rätta. Kan inte fatta, såå mycket fet mat som jag äter. Eller rättare sagt GOD mat. Åsså motion så klart.
I kväll ska jag följa med Christine Hägg på vattenjympa i Fränsta. Spännande, för det har jag aldrig testat tidigare.

Igår kväll var jag ute och sålde ljus. Kan inte förstå att dessa ljus är så omtyckt (Partylite), trots sitt pris. Fast det kan jag väl egentligen förstå då jag älskar ljusen själv åsså. **ler
Om ni aldrig har testat dessa underbara doftljus så kan jag varmt rekomendera dom!!

Nu ska jag väcka Daniel med en kopp kaffe, **funkar alltid       *ler........

Sedan::::

image503


Kommentarer
Postat av: emma

good girl :)

2008-02-04 @ 06:53:44
URL: http://fjeril.blogg.se
Postat av: Gittan

Att Gi funkar vet jag. Det är inte fett man blir tjock av utan kolhydrater som tex socker. Själv ska jag åka till grönsakslandet idag. Ha en bra vecka Kram/Gittan

2008-02-04 @ 06:56:06
URL: http://gittanwb.blogg.se
Postat av: Anita

Bra jobbat!!Min vikt står still men har gjort det medvetet, vill kunna stå still utan att vandra uppåt men nu den här veckan så börjas det igen men jag kör viktväktarnas recept :-)
Snygg frisyr med!!Min frisse har du lyckats med fast du aldrig hade klippt den, får jättemycket possitiva kommentarer och alla frågar till vikken frissa jag varit ;-)

Kram!!

2008-02-04 @ 08:09:48
Postat av: Mia

Fan va skönt att se sånt resultat på vågen.
Kör inte för hårt på vattengympan nu då. Tänk på att du inte äter kolhydrater. ;-)
Själv så fick jag ett plus på vågen idag. Rätt stort också. Förstår inte vad som skett faktsikt. Visst, jag käkade lite godis på lördagen. Men jag hra ju motionerat varje dag! Jaja. måndag idag, nya tag!

2008-02-04 @ 08:27:02
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Maria

Va kul att det funkar för dig. Heja på.
Mina systrar köper dessa ljus men inte jag...tänder alldeles för många så min ekonomi passar bättre med IKEAS ljus.
Kram från granngårn

2008-02-04 @ 14:09:35
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej! Caroline vill du köpa hjärtepins av mig 25 kr

Kram!!

2008-02-04 @ 15:33:00
Postat av: Angelica

Kul för dig!! Jag kör också GI o det funkar även för mig, plus att man mår så bra =)
Såg du skulle på vattengympa i fränsta nice. Dit ska jag med =D Kanonskoj är det!! Vi syns väl där då =) Kram

2008-02-04 @ 15:34:24
URL: http://anga.blogg.se
Postat av: Carina

Har precis skaffat mig en egen blogg och tittar in här hos dig mest varje dag.Det är kul att läsa det du skriver och din sida är väldigt snygg. Kämpa på med Gi och dina promenader.Carina

2008-02-04 @ 20:34:25
Postat av: Jess

grattis.. gu så roligt att du går ner =) Jag går med ner.. sakta men säkert.. hoppas jag :S det är bara att fortsätta kämpa med träning och kost och försöka hålla humöret uppe de dagar allt känns tungt. Stor kram

2008-02-05 @ 22:05:58
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: Sofie

3.8 kg var inte dåligt på en vecka!!Skit bra juh! Kul att du trivs med Gi metoden!!Fortsätter du i den takten så är du snart smal som ett streck ;-) Kramizar**

2008-02-06 @ 09:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test