Pucko!

Men fatta!! - Hur dum får man vara!!!!!!!!!!!!!
Jag skulle byta gardiner i köket nu. Och jag var så jäkla glad över att ha hittat igen ett par superfina gardiner som jag bara har haft uppe 1 gång tidigare. När dom var ny.
Men "ve och fasa"!!!!! Ena längden hade jag klippt sönder (I tron om att det var en annan längd).
Jag hade gjort vepor av den. FAAN!
Jaja, nu har jag bakat bullar och ska strax skjutsa barnen till min mor.
Dom ska få sova där i natt alla tre.
 Så att jag får städa i lugn och ro, å SOVA i natt!!
Tack min älskade mor!!

Daniel hade turen att få börja tidigare i dag
 (Han har normalt kvälls-skift den här veckan 14.00-00.00)
så när han kommer hem ikväll ska vi ta en promenad tillsammans med bägge hundarna.
Mysigt....
Bara VI, lugnt och skönt.
I morgon blir det städdag för hela slanten.

Pratade med Sussi (arbetskompis) i ca en timme under baket. Hon är så jäkla bra att prata med.
Hon borde byta yrke till psykolog.
Nu skulle hon duscha för att sedan dra vidare till Spanien,
den lilla "slynan"
*ler

-Sussi

Ha det så jäkla bra där borta i solen min älskade vän!!
Drick en soldrink för mig med!




Kommentarer
Postat av: Mia

Vad mysigt att få gå bara ni två!
Jag släpade runt Leo i vagnen idag igen. Man får se det som lite extra förvränning. =)
Du verkar vara så huslig och pysslig. Bakar, städar och grejjar. Dela med dig lite va! :-D

2008-02-07 @ 13:51:28
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Moster Sussie

Tjena!
Ja, vad ska man säga....? Dum...? Det är vi nog lite till mans...! (tror jag iaf...)Jag känner igen det du beskriver...Jag har nog gjort något liknande, fast med Emelies barnkläder...
Vill OXÅ tillägga att vi är även Smarta! (i synnerhet när vi upptäcker att vi har gjort är fel...) Inte alla som gör det! -Eller hur? (Carro's vänner...?)

Undrar hur du mår? nu? senaste dagarna...? Med tanke på GI?

Kram!
Sus.

2008-02-08 @ 19:45:12
Postat av: Anonym

Tack snalla tycker om dig.Tiden ar snart slut hores kramar

2008-02-09 @ 19:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test