Voila

Tjena!
Ja det har inte vart så effektivt bloggande här på slutet.
 Pga många omständigheter.... Bla "bloggtorka". *ler
Men det är så roligt att se att så många av er ändå kikar in på min sida. Tack för det visade intresset!
image505



Inatt har jag mått superdåligt.
Har suttit på toa flera gånger. Vet inte om det beror på vitkålen som jag åt igår eller om det är magsjuka.
Gry däremot, som har vart svin-dålig i 3 dagar, hon börjar äntligen att bli bättre. Och det är ju tur, eftersom vi har fått tid att operera henne den 18/3. (Lillgumman)
Sist vi hade tiden var i Januari, men då hade hon öroninflamation.

Daniel och jag har suttit å planerat för framtida investeringar till hemmet.
Det är såå kul, bara att drömma och planera.
Vi ska snart köpa en ny TV, en "modern"   *hihihi
(Lånar just nu en TV av Daniels kusin, Emil)
Vi har presentkort på elgiganten där vi tänker köpa den.
(Daniel önskar sig även presenkort där när han fyller år på Lördag)  ;o)
En 42" plattskärm.
Det svåra är bara att veta vart vi ska sätta den. Men vi hade i alla fall tänkt oss ett väggstativ.
KUUUL!!!!!!
Philips 42" Plasma

Inga bilder blev det idag.
 Och jag vet själv hur kul det är att kolla på andras bloggar då det ligger bilder ute.
Men jag har sån dålig kamera på min "gammeltel"
....men det blir! 
-I promis!!!

image504

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är skoj att shoppa grejor till hemmet! Man får en "nytändning" ang inredning liksom! :-)
Snygg nunna btw, hehe. Kramar**

2008-02-06 @ 10:00:22
Postat av: Mia

Nog är det roligt att shoppa till hemmet!
Kjelle & Company tror jag har billiga väggstativ som passa de flesta plasma och LCD.
Kika hos dom. De som följer med är oftast sånna som man inte kan vinkla. Sånt har vi till vår tv.

Det skulle ju vara typiskt om du blev sjuk när den minsta blir frisk. Jobbigt att hänga på menar jag. ;-)

2008-02-06 @ 13:12:02
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: carina

Ja tänk om man kunde shoppa lite, men drömma är ju alltid gratis som tur är:)För nu måste jag hålla i pengarna ordentligt då man inte får jobba något på skolan pga alla indragningar.Tänkte ta med mig Marita någon dag framöver och titta ner till dig. Hoppas att du piggar på dig. Det är alltid kul att läsa din blogg man blir i regel på bra humör då. Tack.

2008-02-06 @ 17:13:40
URL: http://BCJ.blogg.se
Postat av: svärmor

tack för tipset

2008-02-07 @ 07:21:44
Postat av: Mia

Du får väl gå nästa onsdag du också då. Den "stora" gruppen är ganska få och behöver nog förstärkning.
Kvart i tio! =)
Själv får vi gå med dom små barnen än vi.

Du har väl inte dålig karaktär?! Det gäller bara att hitta den rätta viljan.
Jag hittar motivationen hos andra människor. "Kan dom kan jag!"

2008-02-07 @ 09:20:41
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test