Ännu en doft av helg

Ola!
Som ni ser så har jag "grejat" om min design här på bloggen. Och det är så jäkla kul när man lyckas med det man försöker sig på.
Jag känner mig nöjd. Fast det är några små detaljer som jag ska ändra på.
Bl a headern.
Vad tycker ni då? Visst blev den rätt bra?  *ler

 Igår kom barnens snälla farmor med en "Suprise"!!!
Gry fick bord och stolar, så att hon kan sitta med mig i köket på dagarna (å fika) *skratt!
Super gulligt.
TACK och åter TACK!!

  

 

image410

Idag kommer Rabecka hit, Leif å Helenas flicka. Hon ska vara här i helgen och leka med våra barn. Mathilda längtar som bara den!!!
Leif å Helena ska på någon travfest på Bergsåker.
Så på söndag tänkte vi ta med barnen på Ede skola, där det vankas julgransplundring!
Och dit kommer den "riktiga" Rovanjemi-tomten. Han som mina barn är LIVRÄDD för. *Asg...

image413


Kommentarer
Postat av: Marie S

Hej Carro. Vailka fina bilder på Gry. Hoppas allt är bra med er. Kram Marie

2008-01-11 @ 09:30:17
Postat av: Sofie

Söta bilder på Gry!! Hon ser lycklig ut! Designen vart jätte fin!:) Kram på dig!

2008-01-11 @ 09:36:05
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: svärmor

Ja hon ser ju ut att ha kul. Va bra

2008-01-11 @ 09:39:53
Postat av: Carro

Marie S: OJ Vad KUL att DU skriver HÄR!! Med oss är det bra. Hoppas att ni också mår gott, hälsa Kenth.
Sofie; TACK!
Svärmor; Ja,hon gillar möbeln, TACK!

2008-01-11 @ 09:46:03
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Jennie

jättefina möbler och underbart söta bilder på lillen. Hur är det med matilda och irma då?Kram

2008-01-11 @ 11:32:40
Postat av: Carro

Jennie: Jo det är bra med Irma och Mathilda. Tack som frågar!! Dom är ju på skolan på dagarna, så tyvärr blir det inte lika mycket bilder på dom.... Men jag ska försöka att bli bättre. Bara jag kunde få min nya tel nån gång! Tror bestämt förresten att jag ska önska mig en kamera i 30-års present.

2008-01-11 @ 12:11:00
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Mia

Ska ni promenera bort på söndag?
Kanske jag skulle ta och följa med...
Nämen gud som jag tränger mig på. Menade inte så.

Vad gulligt hon fått med bord och stolar. Funderar på nåt sånt till Leo jag med. Men inte än. För den lillplutten måste ju kunna sitta ordentligt först.

2008-01-11 @ 18:54:30
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Carro

Mia: Tror tyvärr inte att de äldre barnen orkar att promenera dit bort. Men om Daniel tänkt följa med så har ju du och jag kunnat promenera med vagnarna dit! :) Så kunde ju Daniel ta bilen!! Klart att du inte tränger dig på! SLUTA! Bra förslag tycker jag!

2008-01-12 @ 12:33:15
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: jennie

Kul att höra att det är bra med dom =) Går det bra i skolan också? Förstår att det blir mycket bilder på Gry, eftersom hon är hemma. Var mest nyfiken på hur det var med de andra smågryna!De är ju så
gulliga allihopa. Vad önskar du dig för kamera då?Kram

2008-01-14 @ 09:06:38
Postat av: Elisabet Dahlin

Hej Carro, nu har du fått en ny läsare, verkligen rolig blogg. Vad kul att du lade ut bilderna sen i söndags. Jag tycker precis som dig, det var en perfekt kväll och jag tycker så mycket om er alla. längtar så efter nästa gång. Många kramar Elisabeth

2008-01-22 @ 20:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test