bilder

Vi hade såå jäkla kul i går.
Inte bara trevligt och kul, utan as-roligt och super mysigt också!!
Pratade om exakt ALLT! Utan att glömma något alls, kändes det som.
Och vad kul det är att träffa sina vänner, bara "mina"....
Man kan ju säga precis vad som helst och man vet att dom ändå tycker om mig. Det är det bästa!!
Och dom berättade själva så mycket, som bara gör att jag älskar dom ännu mer.
Ingen är mer än människa tänkte vi igår.
Och Therese sa något igår som verkligen var sant;
Att träffa sina vänner och allt känns som igår, ingen som ska vara värre än den andre och ingen som gottar sig i de andras misslyckanden! Det är vad man har sina vänner till.
100% förtroende till varandra. Kan det bli bättre!

Varför träffs vi så sällan? Var våran stora fråga när vi skulle skiljas åt.
Så nu ska vi träffas en gång varannan månad. WEIIIIIII!!!!!
Nästa gång hemma hos Therese E.

  
Super god mat.
Inbakad fläskfilé med svamp-stuvning, sallad och potatisgratäng.

image459
Pernilla

  
Therese           Therese                Elisabeth

image460


Therese bröllopsfoto

image461
Bettan!! -Varför har du en kudde för magen??? *skratt

  

image469

Vi hamnade även på Facebook (nätet)
och spanade in andra gamla vänners framgångar i livet! SKOJ!
Vi skickade en hälsning till camilla.

image470

image471

TUSEN TACK PERNILLA FÖR UTSÖKT GOD MAT!!
OCH EN RIKTIGT LYCKAD KVÄLL!!

PS: Det här kom på min mail idag ifrån Therese:

Tjena brudar =0)  
Å, vilken eftermiddag...hur härligt som helst. Gud vad skönt det är att träffa människor som man tycker om från hela själen och ut till tåspetsarna. Om det finns vissa (ingen glömd och ingen gömd *hehe*) som ibland snyltar på energiförådet så är det vissa som hjälper till att fylla på, tack för det =0)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är sånna vänner man ska vara rädda om! Ni såg ut att ha det riktigt kul!Love and kisses to you

2008-01-21 @ 16:27:26
Postat av: Caroline

Jennie: Tack!! Och vad roligt att du har fått jobb! verkligen. En sak vill jag säga till dig. Att jag är oerhört imponerad över ditt generösa engagemang att kommentera mina inlägg! Varje gång. Ber om ursäkt i fall jag inte svarar varje gång. Men jag läser dom alltid. Tusen tacksamma bamsekramar! Det är sånna som DU, som gör att det är värt att blogga var eviga dag. TACK!

2008-01-21 @ 16:36:25
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Maria

Ja ni verkar haft en toppen kväll. Jätte härligt kan jag tro. Såna där vänner är guld värda. Bara att njuta av varandra när man träffas.
Kram från granngårn.

2008-01-21 @ 16:42:09
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Sofie

Ja visst är det härligt att ha vänner som man verkligen kan vara SIG SJÄLV med!Hur nice som helst!! Kul att ni ska träffas regelbundet framöver, synd bara att sånt brukar rinna ut i sanden efter ett par gånger. Men se till att det INTE gör det!! :-) Kram

2008-01-21 @ 18:11:15
Postat av: Lizzen

Såna där guldisar ska man vara rädda om.RIKTIGA vänner är sällsynta små blommor här i livet.Ha det bra!

2008-01-21 @ 18:38:17
Postat av: Mia

Sånna vänner som som man kan vara sig själv med ska man vara rädd om. Det är liksom dom som ändå hänger kvar trots att man inte ses alltför ofta!
Maten såg riktigt god ut. Nu blev jag hungrig. haha...

Hur tidigt är imorgonbitti då? Du vet ju att jag är morgontrött. haha...

2008-01-21 @ 20:17:54
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: emma

det är någonting speciellt med gamla vänner, verkligen! imorgon ska jag träffa en utav mina gamla från sjuan, tre år bara, men endå! ska bli spännande...

jag har skrivit lite till dig i min blogg, i inlägget som heter "answer", du får gärna läsa det och skriva till mig sedan!

saknar er

2008-01-21 @ 22:35:01
URL: http://fjeril.blogg.se
Postat av: jennie

men jag tycker att det är så himla roligt att läsa om dina dagar. Mycket kan man känna igen. Ja, så är det helt enkelt! Tack, du får hålla tummarna! Jag börjar på måndag. Det är ett vick, men det är alltid en början!
Kramen

2008-01-22 @ 09:16:07
Postat av: Therese

Fint inlägg, allt stämmer på pricken, det var verkligen en fantastisk rolig söndag. Jag är så ledsen att jag bor så långt bort och inte kan träffas så ofta. På vägen hem åkte jag och Elisabeth upp på solvägen för att kika. Allt var sig likt, konstigt!
Jag mailar mina bilder snart, till helgen har jag lite tid. Nu är det bara Plugg Plugg jobb jobb.
Puss och Kram, love you

2008-01-23 @ 08:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test