effektiv

Idag har jag vart effektiv från det att jag vaknade tills nu. Och det känns BRA. För det är en stor del av vad mitt dåliga humör grundar sig på... Att man går hemma och får inget gjort.
Vaknade och åt en halv banan och en kopp svart kaffe.
Gick min 6 km:ers runda, idag ensam fast med Irmas mp3 och Zarella så klart!

Och vilket härligt väder -13 gr

image475

Väl hemma igen med svettningar som svallade så åt jag havregrynsgröt och en apelsin.
(Jobbar HÅRT just nu på viktnedgången) **ler
Sedan duchen.
Efter det disken och tvätten.
Lagade middags maten (kokat kött och potatis).
Sedan tog jag och Gry oss en sväng till Robert och Marie!
TACK FÖR KAFFET! Men roligast var det att SE er!

Nu är jag hemma igen och tänkte fortsätta lite med tvätten bara barnen
har fått i sig lite mat.
image477
Det var min dag....
Ikväll efter att jag har stillat djuren så blir det förmodligen: Slappa framför tv:n

KRAM PÅ ER DÄR UTE!





Kommentarer
Postat av: jennie

Åhhh vilket dåligt samvete jag får. Jag måste också börja med att träna stenhårt. Var lite enklare när man pluggade,för då kunde jag ta morgonpromenader och träna på lunchen. Tog en prommis igår. Men det räcker inte med prommis en gång i veckan. Vilken fin och härlig vinterbild! Kramar

2008-01-23 @ 15:48:25
Postat av: Maria

Tjena hurtbulle.
Visst har det varit ljuvligt i dag. Så ska det vara på vintern. Du har verkligen gjort dig förtjänt av att slappa vid tvn i kväll.
Kram

2008-01-23 @ 17:14:53
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Sofie

Ja du har verkligen varit effektiv, va skönt!Själv har jag hållit på med bokföring i ca 5 timmar!!!
Fin naturbild du satt in oxå! :-)Kram**

2008-01-23 @ 18:01:24
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Soffie

Å va fin blogg du har.
Vad vackert väder ni har haft det.Här var det 8- men sen blev det 0an och det börja snöa just nu regnar det:O(
Ha en bra kväll

2008-01-23 @ 18:58:58
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Supermamsen

Gud vilken karaktär...

2008-01-23 @ 19:25:33
URL: http://www.supermamsen.blogspot.com
Postat av: Mia

Vad du är duktig!!!!
Själv så kom jag aldrig ut. Jag spännde mig så otroligt igår då vi gick, så jag har träningsvärk framsidan av låren. Men då har man ju gjort nåt ialla fall. =)

2008-01-23 @ 20:30:41
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Elisabet Dahlin

Hej carro skrev tydligen på fel dag förut, typiskt mig. Har i alla fall varit ute varje dag på din blogg nu sedan vi sist träffades. Det är väldigt kul att ta del av din vardag fast att vi inte så offta träffas. Jag håller mig på det sättet uppdaterad tills nästa gång hos Therese E:) Vilka Fina bider du tar förresten och din blogg påminner mig om ditt rum i tonåren, så där mysigt och levande på något sätt. kram och godnatt Elisabeth

2008-01-24 @ 23:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test