Godnatt

Ville bara önska mina kära läsare GODNATT!
Nu ska jag sova min skönhets sömn, som jag nyss har läst är så viktig. (ler)
Tack Maria (grannen) för att du inspirerat mig idag att prova GI metoden. Och tack för sällskapet till simhallen i Matfors!! Det var trevligt! Och skönt!!
Vi simmade och jag solade, sedan bastade vi och surrade.
Vart ju så klart hungrig på det, så då var vi ju tvungen att åka på ica också **skratt
Nu ska jag lägga mig och läsa lite mer ur
"VÅRA BÄSTA GI-RECEPT"
100 recept utan socker och snabba kolhydrater
Spännande att se om det funkar!
Om någon vill hänga med så ska jag simma på Torsdag igen, kl 17.30 åker jag.
Kul med sällskap!!

PUSS Å KRAM

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tingeling! Jo det är klart. Jag har väl inte riktigt attackerat några andra bloggar heller, men det var kul o testa =) Jag tyckte ditt sexinlägg var tufft. Vi är inte så olik varandra på den punkten. Kände igen mig en hel del i det du skrev, fast min "unga" ålder =D.
Kul att du testar GI. Det kör vi efter med. Det finns hur mycket goda grejjer som helst med den metoden. Mums + att den hjälper verkligen om man sköter det på rätt sätt =). Skulle vara kanonskoj med en kopp kaffe någon gång! Får taima in en dag :). Ha en superbra kväll! Kram

2008-01-29 @ 22:46:05
URL: http://anga.blogg.se
Postat av: Maria

Tack för sällskapet i går. Det gör vi om.
Kram

2008-01-30 @ 11:23:39
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Mia

Ang GI så har jag en bok med två veckors meny för rivstart. Innehåller också en del recept om du vill låna.

2008-01-30 @ 15:58:03
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Jennie

Hej igen
Jag har hört att GI metoden ska vara bra, men måste vara tråkigt att inte äta bröd och pasta som potatis och spagetti. Hoppas du blir nöjd med frisyren! Kul att få göra i ordning sig lite. Nästa helg åker till vemdalen, ska bli sååå kul!Kram på dej

2008-01-30 @ 19:00:49
Postat av: Caroline

Angelica; Vi får väl träffas och surra sex någon gång! det är alltid lika kul.
GI-metoden är jag liiite skeptisk emot, jag känner mig ju såå onyttig vad jag än äter. Men jag ska ge det en 4-veckors chans.
Klart ni ska komma på kaffe!!

Maria: Klart vi gör om det! :)

Mia; jag har lånat en bok om "rivstarten" med massor av recept, men tusen tack ändå!! :)

Jennie:Jag är ändå inge storälskare av bröd och pasta. Svårast blir nog potatisen.... Men jag provar!! :)
Ja, jag längtar verkligen till frissan!!
Och DU, Ha så himla super skoj i fjällen! Hälsa Ante!

2008-01-30 @ 20:15:16
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test