hmm hmm

image456

Alla har vi våra "egenheter".
Något som jag känner att många tycker är "typiskt" för mig, är nog då det gäller sex.
Men samtidigt kan nog många ha fel, då det gäller jag å sex.
Vi får väl se, då ni har läst klart det här..image455

I mina yngre dagar så tyckte jag att sex var spännande.
Det var nytt och olika med olika.
*skratt
Jag hade svårt att ställa "krav", eller att tala om vad JAG tyckte om.
Visste jag egentligen VAD jag tyckte om...?

Sedan kom den tiden då jag visste vad jag gillade, men ställde ännu inga krav.
Sex var skönt, men inte ett måste jämt.
Mys var den härligaste biten.....
Nyfikenheten på olika känslor den största!

Idag är det något HELT annat!
*Det är en KRAFT
*En KÄNSLA
*Ett BEGÄR

image457

Känner mig besatt, het och sexig när helgen kommer.
Min man kan ibland uppleva mig jobbig, då jag vaknar tidigt på morgonen och känner hur begäret har stigit mig till skyn...
Jag ler.... "Älskling..... du....?"

Jag säger bara det....
-Är det åldern? Känns som att lusten stiger tillsammans med åldern.
Är det så? Ni som vet??


Och det här med att jag har sålt sexprylar i 8 år,
har väl givetvis påverkat vårat sexliv. Men ytterst lite.
Jag har fått erfarenheter, av att lyssna på olika människors problem.
*Och VET att det oftast är männen som står för den största lustan.
(fast inte här)
*Och att kvinnor ofta har problem med sin orgasm
(ibland jag, på vissa sätt)
*Män lider av för tidig utlösning
(inte min man *ler)
*M.M.
Samtidigt har jag ju provat en hel del sexhjälpmedel....
Och vissa är verkligen skit bra.
Men i allmänhet överreklamerat.

Ja mina vänner:
Någon "porrdrottning" är jag inte!
(För er som kanske trodde det)
Men jag älskar sex.

image458

Kommentarer
Postat av: Maria

Sex är inte helt fel men precis som du skriver är man i olika faser genom livet. Första gången kan man väl säja inte var nån hit men eftersom har man skaffat sig erfarenhet & man törs säja vad man vill. Sedan kan man ha väldigt skönt på egenhand...har ju handlat en del grejer av dig.
Så njut alla & trevlig helg.
Kram

2008-01-18 @ 16:12:21
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Sofie

Håller med dig om att MYS är en viktig del i sexet! Hoppas du/ni får en bra helg med mycket...."mys" *fniss* Kramar

2008-01-18 @ 17:09:38
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Angelica

Håller helt med dig! Sex är livets krydda =) Myset innan/undertiden/efter är en jättestor bonus i det hela =D Hoppas ni får en jättesuperhelg! Kramar Angelica

2008-01-18 @ 22:12:46
URL: http://anga.blogg.se
Postat av: Anonym

Hi hi, tror nog min gubbe är avis på Daniel. Min lust har INTE blivit större med åldern och då är jag gammal....

2008-01-19 @ 11:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test