Lördag

Daniel och Mathias står på gården nu, på väg att fara till skogen.
Själv har jag precis diskat och lagt Gry.
När hon vaknar så ska vi åka till Matfors och bada.
Tillsammans med Anders och Emma å deras tre barn.
Barnen total älskar att bada och plaska! (Lik sin mor **ler)
När jag var 11 år hade jag tagit alla sim märken som man kunde ta då.
Men så hade jag ju även en mamma som jobbade på simhallen i några år under den tiden. :)
Sedan bytte hon jobb till slalombacken i sidjön...
Hahahahaaa   -Ja, då blev det ju bara slalom för hela slanten!
Jag och brorsan. Fast då fick vi oftast skäll för att vi hela tiden åkte skogsstigar.
Där fanns ju dom bästa hoppen. Vi förstod inte bättre....

Oj vad många roliga minnen sedan man var yngre...

Nej, tillbaka till verkligheten:

Ikväll blir en lugn kväll. Ska äta potatisgratäng och fläskfilé med bea sås.
Och så ugnsstekt paprika, fylld med grönsaker och ost! Mums!
Sedan tv kanske....

Vad ska NI göra i helgen då??

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig.

vill du med samla en massa poäng och sedan få de
i present kort ? gör som jag då och bli medlem på
gratisbio.se. själv har jag nu fått hem present kort på kicks för 1200 kronor och skopunkten på 500 kronor. detta är jätte enkelt. du blir medlem och börjar samla poäng. allting är gratis så du vet. har du frågor är det bara och kontakta mig.

du kan även få gratis biocheckar som är ännu enklare du behöver bara några små poäng för det.
så bli medlem du med, alla stora bloggeskor har
redan bloggat om detta super bra tips.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

2008-01-19 @ 09:41:07
Postat av: Sofie

Har nyss kommit hem från en ridtur så nu blir det duschen, sen nå käk senare. Och i kväll KANSKE nån drink. Kramiz**

2008-01-19 @ 12:42:29
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: veronica.w.

Själv ska jag kurera min förkylning i helgen..inte så roligt men vad gör man! Ha det bra! kram

2008-01-19 @ 13:18:27
URL: http://veronica74.blogg.se
Postat av: Marie S

Hoppas ni hade mysigt på badet. Vi ska till Bräcke och äta med Yvonne och Bert. Ha en bra helg. Kram

2008-01-19 @ 14:27:42
Postat av: Maria

Själv så får man jobba. Mindre roligt men vad göra.
Trevlig kväll

2008-01-19 @ 17:21:24
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Jennie

Åkte skridskor i går var så skönt att komma ut i det fina vädret. I lördags var det praktiska körprovet för skoter. Har teorin den här veckan. Håll tummarna! Ja, annars var det bara lugnt för en gångs skull!SKÖNT!Kramen

2008-01-21 @ 12:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test