Lördags tankar...

image420När jag diskar
(vilket är flera gånger om dagen, eftersom jag saknar diskmaskin)
så tänker jag alltid på allt möjligt.
Idag funderade jag tex på alla människor som kommer och går i ens liv...image422
Människor man verkligen tycker om
som bara försvinner, utan egentligen någon anledning.
Det finns så många sånna människor i mitt liv. Som jag såå ofta tänker på!!
Och jag saknar dom. Men när ska man ha tid med alla?!
Jag VILL, men det går inte....
Nu ska jag tack och lov snart börja jobba. 
 I mitten på April. Och det känns underbart! För på mitt jobb träffar jag nästan ALLA jag känner, någon gång.
Och det är ett glatt och trevligt jobb. Önskar bara att man fick jobba fler procent. Men det kanske blir... :)
Och MODE och KLÄDER är ju min stora passion (även om det inte syns på mig just NU) *skratt

IKVÄLL: Någon öl ellet nåt glas vin kanske...   image419
Tilsammans med min man och broder.
Det finns alltid något att prata om när vi tre sitter och surrar.

TREVLIG HELG PÅ ER ALLA!

Kommentarer
Postat av: Gittan

Vist ska vi fixa så du slipper dessa fyra kilo till Åreresan. Ett tips. SKIPPA ALLA MACKOR. Ni är välkomna upp ikväll på singing party för det är bara radarparet hemma hihi.

2008-01-12 @ 12:12:07
URL: http://gittanwb.blogg.se
Postat av: Maria

Jo det är många människor som kommer & går i ens liv & en del finns för alltid kvar i ens hjärta.
Trevlig kväll får ni ha.

2008-01-12 @ 16:29:13
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: vera

Trevlig helg till er också. För oss blir det en lugn helg, men guud vad jag helt plötsligt blev sugen på ett glas vin så det blir nog det kanske. Vi får bestämma nån mer dag som vi kan träffas så kanske vi kan ta den där prommisen också...Det var iallafall jättekul att du och Gry kom förbi och hälsade på. Ha det bra.

2008-01-12 @ 16:35:36
Postat av: Sofie

Hoppas ni får en rolig kväll! Kramiz*

2008-01-12 @ 16:38:45
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Josefin

så bra att dom har det bra!

2008-01-12 @ 20:50:35
Postat av: Supermamsen

Härligt o läsa att ni har det fint "

Kul för dig att du får komma ut och jobba eftersom du vill det " Själv skall jag vara hemma länge till med lilla Cindy " för jag tycker det är så skönt Fy farao skaffa diskmaskin det finns ju annat o göra "kostar bara som några dunkar vin" och nån krogvända ...

2008-01-12 @ 21:35:31
URL: http://www.supermamsen.blogspot.se
Postat av: Mia

Man kanske ska komma in på en "makeover" när du börjat jobba då. *fniss*
Skulle väl kanske behöva en renovering jag. haha...

Jodu, nog tusan gruvar man sig lite för att träffa folk ibland. Men samtidigt så vill man ju träffa folk. Det går bra med dom som står väldigt nära. Dom liksom bara finns där ändå. Så oavsett om man gruvar sig för att ta sig ut så kan man alltid fara iväg till de närmsta. virrigt det där blev. Men du kanske förstår vad jag menar.

Har lyckats övertala Joel att han ska följa med på Ede skola idag. Så det återstår väl att se vad det kommer för ursäkt när klockan börjar närma sig. ;-)

2008-01-13 @ 07:51:58
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: jennie

Halli hallå!
NI verkar haft en bra helg. Jag, bror, Ante, therese och två till var på laserhallen lördags. Städade även ur bilen. Igår morse for ante till Åre. Jag var på stan med bror, terese och en som heter maggan. Hann även med ett corepass på friskis. Skönt att få komma ut så mycket som ni verkar göra! Fin bilder från hela helgen!Det är så kul med karoke!Kram kram

2008-01-14 @ 08:27:05
Postat av: Anonym

vad kryptiskt jag skrev. jag städade inte alls ur bilen, men däremot städade jag ur julen. Har slutat snusa så det kanske är därför jag är lite förvirrad när jag skriver =)

2008-01-14 @ 13:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test