Moulin Rouge

Bild:Moulin rouge.jpg

Det är en film som jag kan se hur många gånger som helst!!!!
Den är gammal, men SÅÅ jäkla bra!!

NicImage:Cheret Bal au moulin rouge.jpgImage:Cheret MoulinRouge ParisCancan.jpgole Kidman är grymt bra!!
Som alltid, enligt mig.
Hörde förresten på radion i morse att hon är gravid nu. Det visste jag inte.
men där ser man.

Nej, nu ska jag sluta å nörda framför den  här burken.
Måste äta innan jag dööör...
Åsså ska jag tvätta idag.
Det går ju bra, men sedan sortera!
BLÄÄ! Jag hatar det.
Rentvätten brukar växa i mina korgar tills jag har slut på korgarna (5 st)
Då brukar jag sortera in i garderoben så att korgarna blir lediga igen.
DUMT VA?
-I Know.......

Ha nu en trevlig dag alla ni där ute!

Och pappa!: Jag förväntar mig att du KOMMENTERAR mitt förra inlägg, som var till DIG!
*skratt*

Kommentarer
Postat av: Jossan

Samma meldi med tvätten här. Tvättar, hänger viker ihop i korgar och sen är det stop! Tills ingen har några kläder i garderoben då måste jag ju sortera. Kanske man borde ha en korg åt varje person? trevlig helg och kram!

2008-01-11 @ 11:01:30
URL: http://josefinpettersson84.blogg.se
Postat av: jennie

Ja, det är tröttsamt att rensa tvätt. Jag brukar vika den på en gång när den torkat då är det bara att lägga in den i garderoben sen =) Hoppas ni får en bra helg. Händer det nåt speciellt?Kram i massor till hela familjen från mig

2008-01-11 @ 11:27:00
Postat av: Carro

Jossan: Exakt som här då!! *skratt Skönt å höra att man inte är ensam.
Jennie:*Ler Jag viker faktiskt tvätten jag med, i korgarna. Men sedan kommer jag inte till slutet.... Inget särskilt i helgen. Daniel ska hugga i skogen och Jag ska vara barnvakt hela helgen. Sj då? Kram

2008-01-11 @ 12:07:38
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Angelica

Jättefin design du fått till! Kanonbra! Hoppas att allt är bra med er! Kram

2008-01-11 @ 12:57:32
URL: http://anga.blogg.se
Postat av: Emil

jaa.. den filmen är SÅ bra :)

2008-01-11 @ 13:53:35
Postat av: Gittan

Alla tycks gilla din nya design men jag bara undrar får man tycka att den förra var snyggare utan att du halshugger mig . JÄTTESTOR KRAM

2008-01-11 @ 15:18:13
URL: http://gittanwb.blogg.se
Postat av: Mia

Du lider av samma syndrom som jag hör jag.
Jag håller undan tvätten rätt bra. Men avskyr att sortera. Det brukar ligga högar med ren tvätt på övervåningen. Hopplös är jag verkligen!

2008-01-11 @ 18:56:08
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Carro

Angelica: Tusen TACK!! Hoppas att det är bra med er med!
Emil: Aaaa!
Gittan: Hahaha, klart att du får tycka det! Det är ju faktiskt "JAG", med starka färger som tidigare här på bloggen. Men kände för något ljusare nu. Kanske beror på ljusare "tider". *ler
Mia; Åhh gud vad skönt att höra så många fler med samma problem! TACK!

2008-01-11 @ 20:05:30
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: jennie

var på laserhallen och städade ur helgen. Men då är du duktig med tvätten ändå!!!Blir en del tvätt om man är 5 familjemedlemmar, vi är 2 st, så det är lite skillnad *ler* var och tränade första gången på länge igår. Mycket skönt! Ska träffa Emeline Emsan i morrn. Ska bli kul. Ringde henne förra veckan men då hade hon varit sjuk så hon ens inte orkade svara i telen, stackarn. Ja, så är det med det!Kram kram

2008-01-14 @ 09:11:55
Postat av: jennie

jag menade att jag hade städat ur julen och att jag ska träffa emelie och inte emeline. mitt tangentbord är lite felande..kram igen

2008-01-14 @ 09:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test