Snygg...

....Ja, det vill väl alla vara!
Därför kör jag på med mina promenader ÄN!
6 km
Idag TACKAR jag Cattis för trevligt sällskap.
 (Liiite mörkt blev det när vi gått halva vägen och det blev strömavbrott, IGEN)
I morgon blir det simning!!
Då tänker jag fara lite tidigare för att barnen ska kunna följa med och bada.

Lilla Gry har nu haft feber i två dagar....HÖÖG!!
Så jag  hoppas att hon känner sig bättre i morgon, annars får jag nog besöka vårdcentralen.
Men tror att det är tänderna som spökar, för en av två har dykt upp idag....
Här fick hon bada idag:

 


image488

I alla fall...... Så började ju jag att äta efter GI metoden igår.
Och GUD vad jag känner mig onyttig....
Jag undrar verkligen HUR det här kan ge någon effekt?!
Men det ska jag ta reda på och NI med sak få veta!!
*skratt

image489


Kommentarer
Postat av: Mia

Gi fungerar. Jag gick ner 3,3kg på två veckor. Så ha tålamod!

Vilken fin halkmatta Gry har i badkaret. *fniss* Ett tips, finns rätt billiga på Jula. Joel köpte en till Leo där.

Hoppas Gry blir pigg snart. Det är inte roligt alls med sjuka barn. Man blir så hjälplös själv. Det gör ont i hjärtat på en när de små är sjuka.

2008-01-31 @ 08:13:10
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: kattis

tack själv, trevligt med sällskap, går så mkt lättare att gå då
kram kattis

2008-01-31 @ 10:20:54
URL: http://stroeem.blogg.se
Postat av: Gittan

Ett litet tips om du är osäker på Gi gå in på www.dietshop.se där får du information och kan även anmäla dig till en av kursena tex express som är en rivstart, Det är viktigt vad man INTE skall äta när man äter efter denna metod för att den skall funka. Kram/Gittan

2008-01-31 @ 10:36:58
URL: http://gittanwb.blogg.se
Postat av: Caroline

Mia: WOW 3,3 kg!? Det var snabbt!! :)
-Halkmattan!! *skratt -Vadå är det nå fel på den här då??? :)
Idag verkar Gry bättre...

Kattis:Mycket lättare att gå!!!!

Gittan: Tack för det tipset, ska kolla där. Just nu så undviker jag ALLT socker och nästan alla kolhydrater och äter mycket fett och grönsaker...

2008-01-31 @ 11:47:41
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Sofie

Skit bra jobbat med prommisarna!! Hoppas Gi funkar och du trivs med den metoden!
Pussa barnen från faster ;-)
Kramizar**

2008-02-01 @ 07:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test