Tjena

Kort inlägg:
 Idag började jag morgonen med den vanliga rutinen, utfodra hästar och släppa ut dom + bära vatten. Efteråt en halv banan och en kopp kaffe. Sedan gick jag och Mia  på en promenad, 6 km.
När jag  kom hem låg Daniel fortfarande i migrän (STACKARN) och Gry hade vaknat. Men henne hade Irma och Mathilda så duktigt tagit hand om. Bytt blöja och gett henne fika **ler....
Daniel blev bra och är nu på jobbet. Och jag har tvättat å städat.
Ska nu till att börja med middagen. Tror att Emil ska äta här idag. Och det var ju ett tag sedan!!

BYE BYE

image474

Kommentarer
Postat av: jennie

vad duktig du är som motionerar så mycket!
Och smågryna är så hjälpsamma och omtänksamma så!Underbar som de är. Ha det bra ikväll hurtbulle

2008-01-22 @ 16:35:48
Postat av: Carro

Jennie: Tack detsamma!**kram

2008-01-22 @ 17:35:11
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Maria

Tur ni har så duktiga hjälp redor. Härligt ute i dag. Skönt med frisk luft.
Kram

2008-01-22 @ 18:08:01
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Mia

Du har så otroligt duktiga barn. Kanske man ska skicka ner Leo på lite uppfostring?! *skratt*

Nu måste jag ta och städa färdigt. Har bara smitit undan idag. haha...

2008-01-22 @ 19:59:00
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: svärmor

va duktiga ni är som motionerar,det känna så bra när det är gjort. Heja på

2008-01-23 @ 09:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test