Today

Gry och jag var ute på förmiddagen då "pappa" Daniel var till skogen och hugg timmer.image417
Sedan nu på eftermiddagen så kom Rebecca, till barnens stora förtjusning.
Dom har lekt hela kvällen. Och städat barnens rum, måste jag påpeka! För OJ OJ OJ
vad dom låg i. Och det blev verkligen SÅÅ fint!!
-Tjejer! Var sak på sin plats.

Nu är brorsan här. Och Daniel och han står och äter mina nybakade segkakor.
Det var första gången som jag bakade sånna "hemma" och inte i bagarstugan.
Men dom blev faktiskt riktigt bra.

I morgon ska jag vara ute mycket med barnen har jag bestämt mig för.
Gry ska få sova i vagnen. Det var faktiskt ett tag sedan nu. Kanske att vi åker till skogen och hälsar på Daniel och Mathias.
Och jag ska dessutom knäppa fler bilder på mina äldre barn!
För jag har insett att det nästan bara blir bilder på Gry här på bloggen......

image418

NATTI ALLA MINA BLOGGLÄSARE DÄR UTE!

TACK FÖR ATT NI ORKAR LÄSA MINA RADER, MEN GLÖM NU INTE ATT LÄMNA ETT LITET "AVTRYCK" HÄR I BLOGGEN!!

*LER

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag lämnar ett litet avtryck här =) Kram**

2008-01-12 @ 16:12:44
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: jennie

alltid roligt att läsa om din blogg =)

2008-01-14 @ 09:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test