OHH YES!!

-Mitt Internet! I love you!!

Ok. Väl hemma igen.
Allt är i sin normala ordning igen (förutom att vi hela tiden undrar över provsvaren).

Igår ville barnen ha hit var sin kompis.
 Och det tycker jag bara var roligt och bra!!
Så Irma ringde till bästisen Tova och Mathilda ringde sin bästis
 (som hon har lagt ut bild på, på sin egna sida), Jenny.
I går kväll skulle dom så stort ha party och sova i lekstugan *ler
Och visst blev det ett PARTY!!
Med Popkorn, dricka, bullar och mackor.....
Åsså hög musik till Amy Damond och "studs-dans".
Om jag hade kunnat med You Tube så hade jag lagt ut klippet jag filmade igår. Men vet inte riktigt hur man gör....
Dom var bara hur SÖÖTA som helst.
Men att sova i lekstugan....... Det blev nog för hemskt!! Hahahah!!
För när klockan närmade sig tolvslaget så kom dom in, en aning pipandes...
-Vi är mörkrädd....
Ojojoj vad jag minns väl, dessa tider själv. Det var så spännande att tälta och sova ute och borta. *Skratt
Och nu är man förälder själv till dessa äventyrliga barn.
Det är såå roligt.
Nu ska vi nog snart åka upp till Norrsjön med alla barn och bada!
Ska bara fixa fika och Daniel ska skruva fast dom två extra säterna i bilen.

Här kommer lite bilder ifrån Umeå besöket med Mathilda:

 Samma morgon som operationen, fast här sov hon än (före).                         Lillgumman.                                                          
 Här liggen Mathilda på uppvak. Syre sprutas ur tratten framför henne.                  
 Här har Mathilda vaknat. Och då pratade hon VÄLDIGT tydligt och BESTÄMT       
*Skratt  
 ......men somnade om igen. (-Som tur var, med detta humör!!)                       

 Första smakbiten blev ett halvt äpple. Som kom upp direkt på vägen in till vårat rum.
3 gånger kräktes hon efter narkosen. Så vi kunde inte åka hem förrän kl 18.30 på kvällen.                        

Väl hemma i alla fall, så började Mathilda att gråta i Stöde redan. Av längtan efter sina systrar!!
Sedan grät hon ända hem...
Och när Irma kom ut på bron hemma... GISSA!!? Då grät vi ju allihopa av att vi blev så rörd. För Mathilda hade VERKLIGEN saknat IRMA!! Dom kramade varandra lääänge!!
Och Irma hade skrivit en sån fin skylt till Mathilda på hennes dörr:
-Välkommen hem min älskade syster!!
Åsså hade hon städat hela Mathildas rum. Söta älskade vän!

Ha det!
SOLA PÅ IDAG NU!!!!

    
              

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag ser dom små liven framför mig,snacka om syskonkärlek!

Blir rörd när jag läser och fäller en liten tår-du vet ju att jag är en "lipsill".

Misstänkte att dom skulle komma inrumlande på småtimmarna...

Hoppas ni vuxna fick lite sömn med.

2008-07-24 @ 09:54:04
Postat av: Caroline

Veronica: Hahaha! Jo visst fick vi sömn i natt....

Vi gick ut till lekstugan och sov! *skratt (med Gry, som vaknade då tjejerna kom in)

GUD vad skönt det var att sova där ute!!!

Kram på dig!

2008-07-24 @ 10:27:50
URL: http://carolinehulinde.blogg.se/
Postat av: Sofie

Men gud så sött med Irmas välkomnande!! :-)

Dom är ju så söta!

Kram

2008-07-24 @ 12:35:43
Postat av: emma

nääää vad gullig hon är lilla irma :') som hade städat och grejer, hihi :) hoppas det blir bra med mathilda ! puss / lillasyster

2008-07-24 @ 12:45:07
URL: http://miny.blogg.se/
Postat av: svärmor

Ja dom är vekligen mån om varandra töserna.Gulliga bilder på Mattis

2008-07-24 @ 15:07:56
Postat av: Anna-Maria

snacka om äkta syskonkärlek!!!

Blev smått blötögd jag också då jag läste.....vad fina de är mot varrandra!!!

Kram, hoppas ni haft en härlig dag uppe vid norrsjön!

2008-07-24 @ 17:26:38
URL: http://skorpion72.blogg.se/
Postat av: Angela

Kära nån, det stockade sej i halsen när jag läste det du skrivit om de senaste dagarnas händelser i era liv. Jag hoppas innerligt att det "bara" är en infektion, Caroline, så att allt blir bra snart igen! Kram på er, vi ses snart, tänker på er//Angela

2008-07-24 @ 18:29:51
Postat av: Veronica

Vi far till Ulvsjön ikväll och sover över tills i morgon,visst är det häääärligt väder!

Tänker på er hela tiden hoppas ni ej behöver vänta så länge på svaret,det känns ju tungt med väntan även om vi tro på det bästa.hörs nåt framöver,

hur länge har du sem?Irma får gärna vara här om hon vill det är bara att plinga! Love and hugs från mig och familjen(här borde vara en smijl-gubbe men jag vet ju inte hur man gör!!)

2008-07-26 @ 18:39:20
Postat av: Marita

Jag blev väldigt rörd när jag läste detta, det kom en tår. Dom är bara för gulliga. Kram

2008-07-27 @ 20:30:47
Postat av: Mia

Gud vilka söta systrar. :-D

Kram!

2008-07-28 @ 09:57:01
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test