Ridtur på Scott!

Jag höll i och Daniel satt upp. Vi gjorde om det 3 ggr. Och det gick verkligen hur fint som helst!!
Sedan kom Sanna Ödmark. Så då fick hon sitta upp och jag gick en sväng med honom.
Å hela tiden gick han med mulen mot mitt öra, ungefär som för att bli lugnad..... Lillgubben.
Han var så duktig.
Sanna ska komma hit och sitta på honom nu på mina vardagliga promenader, när jag leder honom.
Och när han visar sig trygg och lugn med balansen och hennes vikt, då ska JAG sitta på honom och Sanna gå.
GUUD vad spännande!!!
Grejerna till lokselen har också kommit, men jag har inte råd än att lösa ut dom. *trist
Men snart så.
Åsså har vi fått tag i en Rockard. Så det börjar närma sig att kunna ta sig ett "äventyr" tillsammans med Scott nu.
*Ler upp till öronen.

*Sov gott alla där ute!!
image691


Kommentarer
Postat av: Maria

Va kul att det går så bra med Scott.

2008-06-03 @ 00:09:35
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Sofie

Roligt att det går framåt med Scott!
Förstår att du längtar tills du får grejorna så du kan köra :-)Allt blir lite roligare då man kan "använda" sin häst ;-)
Kram

2008-06-03 @ 09:04:45
Postat av: Mia

hihi... jag förstod att du var grannen. ;-)

Va roligt att det går bra med eran lilla ponny. :-P Jag skulle nog aldrig våga gå i närheten. hihi...

2008-06-03 @ 09:44:49
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Vera

Hejsan!
Hoppas du hade en fortsatt rolig kväll i lördags. Jag hade verkligen trevligt både på dan och på kvällen. Jag skulle gärna om jag får komma upp och hälsa på dig och eran "lilla" häst och kanske följa med på en tur. Jag saknar det så mycket ibland. Ha det bra, så hörs vi.

2008-06-03 @ 13:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test