trötter..

...det är jag det, idag.
Och min stackars man kommer hem med migrän.
 Han blir faktiskt bara sämre och sämre med åren... Brukar det inte vara tvärt om??
Det slår liksom till två gånger samma dag, varav den sista gången är förfärlig!!!!
Nu sover han och har gjort det sedan kl, 16,30.
Men innan han somnade så satt han på toalett golvet och bara yrade och ville spy.
Vi brukar faktiskt ha en SKIT BRA näs-spray hemma, "SVIN DYR", som verkligen hjälper när anfallet har slagit i blom. Men den var naturligtvis slut.....
Måste ringa och få ett nytt recept.

Idag har jag vart på promenad med Carina. Och det vill jag lova att det kändes!!
(Tack, snälla Emil för att Gry fick vara med dig då!)
Vi gick 6 km. En kanon sträcka, OM det inte hade vart så himla halt!
Väl hemma igen så skjutsade Carina hem Emil och jag å Gry la oss och sov i två timmar.
HUR SKÖNT SOM HELST!!

Natti på er alla!


Kommentarer
Postat av: Mia

åHÅ, ni tog den halkiga vägen. Jag har hållt mig till landsvägen jag.
Går till Huberget och vänder. Blir väl ungefär samma längd skulle jag tro. Kanske en liten bit extra (drömmer).

Jag har en heltid på gång! =)
Äntligen! Och så ska vi söka dagis i Lucksta. Så nu var hemlisarna ute. ;-)
Men jag dricker gärna kaffe ändå. haha...

2008-03-12 @ 21:43:56
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Mia

Glömde ju säga "stackars din karl".
Fy f-n va jobbigt med sån migrän!
Det msåte väl finnas mer hjälp att få? eller gör det inte det?

2008-03-12 @ 21:46:37
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Evve

Visst är det det skönt att ut och gå? Jag har ju kommit igång med Connys Helena jag med, 5 km om dagen eller varannan dag.. Det är suuperskönt! Vi kan väl försöka oss på en promenad nästa gång vi ses?
Många kramar Evve

2008-03-13 @ 16:00:17
URL: http://diixol.bloggagratis.se
Postat av: Matilda

Jag har ju haft migrän förut,de har vuxit bort nu tack och lov! va är de för nässpray han har? För jag har nässpray för migrän hemma som inte används..

2008-03-18 @ 17:18:59
URL: http://stroeem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test