Oj oj oj!!!!

Vilken respons jag fick av er ALLA där ute!!
Tack tack tack!! Sånt värmer oerhört mycket.

Men jag tänker faktiskt ta min chef i försvar och säga, att det är enligt lag inte tillåtet att säga upp någon på föräldraledigheten. Hon tyckte också att det kändes jävligt, stackarn.
Dessutom är hon ny som chef och vill förmodligen inte tänja på gränserna.... och det har jag full respekt för. Men klart som fan att det kändes hårt!

Men idag ser´ni, så har jag tagit nya tag!! Och är på topp humör!
Trots mina smått verkande fötter. Som är väldigt ovan att springa omkring på ett hårt golv i tio timmar, (som dagen blev idag). I morgon är det ett tretton timmars pass. -Phuu!
Men va fan, jag vill ju jobba å jag vill tjäna kosing. För det sist-nämnda är man ju inte vidare bortskämd med efter föräldraledigheten. Ghhaa!!

På fredag (på min riktiga födelsedag) så ska jag bara vila och gosa med GRY som jag saknar så oerhört mycket på dagarna. Och det känns ju inte bättre att hon verkligen HATAR att bli lämnad på dagis. Idag blev hon så glad då Daniel kom och hämtade henne att hon började gråta. **Ledsen
Men jag hoppas verkligen att det går till sig. Vad gör man annars?!

I alla fall så vill jag inte bli firad på fredag, eftersom jag inte är ledig och hinner att fixa något innan. Utan på Lördag är dom som vill VÄLKOMMEN. På dagen har jag öppet hus här hemma. Och på kvällen (obestämd tid) så tänker jag dra bort till vindskyddet och göra en lägereld och bjuda på grillat till alla som vill komma.
Det är alltså ingen bjudning, utan var och en bestämmer själv.

Enda kravet: TA MED DET GOASTE HUMÖRET NI HAR! **Ler
För jag behöver eran possitiva energi NU!!!!!
Det har vart en jobbig tid den senaste tiden......



Kommentarer
Postat av: Kina

Tråkigt det där med jobbet, skulle absolut inte som chef välja att ta det på din första arbetsdag då du kommer glad o upprymd tillbaka. Hoppas att det ordnar sig för dig. Första tiden på dagis kan verkligen va tuff, både för mor o barn(oftast vi som lämnar) men jag e helt övertygad att det går om sig!

2008-05-08 @ 07:46:58
Postat av: Marie S

Hoppas du får en mysig fredag med Gry och de två andra små "trollen". Kram Marie

2008-05-08 @ 16:00:54
Postat av: Jennie

Säger såhär jag! Vi ses på lördag! Hälsa smågryna och Daniel!Kram igen

2008-05-08 @ 19:12:31
Postat av: Anita

Försvara chefen du ;-) Men jag tycker ändå att hon betedde sig oerhört klumpigt!!

Kram!

2008-05-09 @ 08:59:16
Postat av: Gittan

Ett stort grattis på födelsedagen/kram Gittan

2008-05-09 @ 09:07:13
URL: http://www.gittanwb.blogg.se
Postat av: carina

Ett stort grattis till dig i dag ,fredag.Hoppas att du får en riktig fin dag i dag och även en toppen dag i morgon Kram Carina

2008-05-09 @ 11:19:35
Postat av: Lisa

Hejsan Carro!!!
GRATTIS på din 30års dag
Hoppas att du får en trevlig dag i morgon lördag.
Tyvärr så kommer inte jag som du vet. Det är många som fyller 30 i år. Och i morgon så är den en tjej som heter Linda. En nyfunnen vän som är så himla lik mig till sättet. Tänk att man kan finna vänner senare i livet också, och det känns som om jag har känt henne hela livet.
Må så gott och ha så trevligt i morgon
Kramar i massor från Lisa

2008-05-09 @ 11:36:13
Postat av: Lizzen

GRATTIS!Och tack för ditt namnförslag!Dessa djur är importerade från Chile där det är aymara indianerna som föder upp dom....spännande va?? :O)

2008-05-09 @ 12:15:40
Postat av: Mia

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!

2008-05-09 @ 13:18:05
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Anita med resten av familjen!!

Grattis!!!!

2008-05-09 @ 15:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test