Så ska det låta!

I love it!!
Det är verkligen mitt favorit pogram. Jag går igång på det!!  (ler)
Det är så roligt att sjunga med!
Annars hatar jag "frågesport" spel (till skillnad från min svärmor, som dessutom är BÄST på sånna) *skratt
Men just på  "Så ska det låta" brukar jag lösa frågor och sånger rätt så lätt!
(Det är ju så klart därför jag gillar det)

Ja, i morgon bitte kl 6.30 ska jag vara hos Christine Palmqvist (Snart Dahlberg) Hihihi... Och göra bruduppsättningen!! Ska dessutom göra en tärna och två näbbar fina i håret.
Och det kommer att gå alldeles utmärkt bra!!
Jag har fixat grejor till håren idag, efter jobbet.

Har dessutom köpt det sista till min bröllops klädsel också.
Så här kommer det att se ut:

*hallonröda ballerina/promenad skor i från Din sko
*Hallonröd axelväska i från H&M
*Bottenvit tunika med hallonröda och olika blåtoner på små blommor på
*Vita leggins (knälånga) med fyra knappar nere vid benslut
*Och en STOR hallonröd blomma i håret på hårsnodd.
*Sedan en massa silversmycken

-Vad tycks???????

Bilder kommer senare, från den kommande helgen.

Småfakta om den gångna tiden, då jag har vart slö med skrivandet:

*SCOTT (Min kära häst) kommer hem ifrån Bispgården på Söndag.
Efter tre månaders inkörning med både släde och fyrhjulsvagn!!
Ni kan inte ana hur mycket jag längtar nu efter honom!!!!

*Vi har fått 45 st kycklingar i kläckarn.

*Vi har en ny kanin ifrån Delsbo. En gul (ovanlig färg) fransk vädur (stor köttras)

*Vi har två kullar med snart leveransklara kaninbäbisar (SÅÅ JÄKLA SÖTA)

*Den nya hönsgården är snart klar!

*Kira (våran Main coon katt) ska snart ha bäsar!

Och sist men inte minst: JAG ÄLSKAR ATT VARA TILLBAKA PÅ MITT JOBB!!
Trivs verkligen som fisken i vattnet.

SEE YOU!

Kommentarer
Postat av: carina

JAG HÅLLER MED DIG ATT "SÅ SKA DET LÅTA" ÄR ETT BRA PROGRAMROLIGT ATT SJUNGA MED O KUL ATT SITTA O GISSA.kUL MED ALLA NYA SMÅ DJUR.HA DET BRA I HELGEN

2008-05-17 @ 09:39:42
Postat av: jennie

Jaaaaa...äntligen fick jag läsa ett inlägg. Jag håller med dig mycket om att så ska det låta är kung. om du har trean så kan jag även rekommender sing a long...lika koncept som så ska det låta!Hoppas du får en bra dag och att det blir roligt på brölloppet!Kram

2008-05-17 @ 12:00:23
Postat av: Mia

Å.... vi måste få komma och titta på kaninerna. Jag har haft två vädurar när jag var liten. Adam och Eva som kläckte ungar mest hela tiden. ;-)
Otroligt fina kaniner!

Så ska det låta är roligt. Men min kära sambo avskyr det. :-(
Jag ska på bröllop i sommar. MEn jag vet absolut inte alls vad jag ska ta på mig. :-( Avskyr att vara finklädd. hihih...

2008-05-17 @ 20:19:12
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: veronica

åå, bröllop va kul!!!!
väntar spänt på bilder =)

2008-05-18 @ 14:53:30
URL: http://veronica74.blogg.se
Postat av: Maria

Jag såg att ni hade finkan stående på gårn så nu är Scott hemma förstår jag.
Hoppas ni hade trevligt i lördags.
Kram

2008-05-19 @ 09:49:01
Postat av: Lisa

Hejsan jag har fortfarande inte fått läsa något om din födelsedagsfest och titta på lite bilder. Jag är så nyfiken. Hoppas att du hade en trevlig fest.

2008-05-19 @ 09:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test