30-års kalas

Vi hade verkligen skit kul igår kväll!!
Mycket trevligt folk var det också (bra dansare )
Verkligen utsökt mat!!
Sill och potatis.
Och ris och köttgryta.

Och ni vet ju hur man blir då man har fått i sig några glas.....
 just det, man blir smärt-bedövad.....
Och jag dansade dans på dans (eftersom det är det roligaste jag vet)
Inte alls bra för mina höfter och rygg (speciellt styrdansen). DET känns idag vill jag lova....
Känns som att höfterna har hoppat ur led.
Men här kommer i alla fall lite bilder (dåliga mobil-bilder):

  

  

   



  

   

Stackars KG.... Lite nervös för det han inte visste...
Fast -klovad i stolen av röda handbojor.
Och vipps så kom A-K .P. iklädd sexig utstyrsel och dansade för, och nästan "på" honom *asg
Jävligt modigt gjort A-K!!!!

Det tar sån jäkla tid att sätta in bilder....
Vet inte om det beror på internet eller våran dator...(?)
Så det här är allt jag bjuder på den här gången.

Trevlig kväll.
Jag avslutar med att visa upp den "enorma svansen" på våran Boss *ler


Kommentarer
Postat av: veronica

ooo va snygg du va carro =)

Kul med bilder!!

Kramen damen!

2008-11-23 @ 17:27:38
Postat av: Emelie

hejsan! Ville bara höra hur det går med kaninungen? Å vad fin Boss är. har ni sett Fia min katt?

/Emelie din granne

2008-11-23 @ 18:38:30
URL: http://emsansblogg.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Emelie: Jag har svarat dig uunder förra inläggets kommentarer. :o)

2008-11-23 @ 21:11:34
Postat av: Sofie

Hihi, Sverigetäcket är till hästen.. :-D



Roligt att se bilder från partyt, ni ser verkligen på G ut ;-)



Kram

2008-11-23 @ 21:39:01
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Kristina

Oh lala, vilken snygging Du är! Hoppas Ni hade riktigt roligt! Kram

2008-11-24 @ 10:23:24
Postat av: Marie E

Hej! Det var en rolig fest, med mycket dans.

Söndagen var inte lika rolig.

Marie E

2008-11-24 @ 13:15:05
Postat av: Marie E

Hej! Det var en rolig fest, med mycket dans.

Söndagen var inte lika rolig.

Marie E

2008-11-24 @ 13:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test