Godmorgon (förlängd sjukskrivning)

Nu är barnen skjutsad på skola och dagis.
Själv ska jag bara ta det lugnt och vila ryggen idag..... Tänkte ta en promenad nu när det här inlägger är klart. Sedan ringa Gunder för att boka en tid, så att jag får tips om vilken typ av träning som ger bäst för mina höfter och rygg.
Jag var till läkarn igår och blev förlängt sjukskriven i två veckor till.
Känns inte så roligt inombords, men ändå skönt.....
Att veta att jag inte behöver anstränga ryggen på bilåkning och  på jobbet.
Det är faktiskt tillräckligt betungande, att se till att hålla ordning här hemma, för min rygg.
Jag hör själv att det låter gnälligt. Men jag skiter faktiskt i det, för allas smärtor och problem är individuella.
Och för MIG känns det här jävligt psykiskt jobbigt. Eftersom jag inte alls tycker om att gå hemma.
Och i bland (beroende på ansträngning) så är smärtan olidlig.

Här kommer i alla fall lite bilder på barnens rum:

Mathildas:

  

Grys:                                                                   

  

Här är bilder av Grys älskade slott:

  



Ja, det var det.
Irmas rum får ni se en annan dag då hon har mer städat.

BYE!!!!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Oh, va fint dom har det i sina rum! Ser verkligen riktigt flickaktigt ut... cute! Det är såå roligt med bilder! Mer av dom!! Men Du, vad hände med mannen och tuppen i jakobslådan...?

2008-11-18 @ 14:32:10
Postat av: Marie S

Inget roligt med ryggont. Var rädd om din rygg och dej själv. Fina rum tjejerna har. Kram

2008-11-18 @ 18:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test