Jag säger bara: Fy fan för smärta!

Det finns olika typer av smärta. Den i hjärtat och själen.....
Sedan den fysiska.  Som min jävla rygg!!!
Jag blir allvarligt talat så jäkla trött och ledsen på att jag aldrig blir bra.
Och under tiden jag går och väntar så känner jag hur kroppen blir stelare och stelare!!
 Jag är ju för helvete bara 30 år!!!!!!!!
Ursäkta mitt ordval. Men det suger som F.....
Ringde på jobbet i dag (med riktiga mag-ångest-attacker) och sjukskrev mig.
En väldigt förstående Chef svarade: Det hinner väl aldrig att läka ut.
Och hon har helt rätt.
Så fort det känns lite bättre så tar jag i igen (Bära tvättkorgar, Gry, djurfoder, mat-kassar, you name it!!!) Men hur lätt är det att hela tiden be om hjälp!!!? Jag klarar inte det.
Men en person som verkligen gjorde mig GLAD i går och idag, ÄR min svärmor.
Som kom hit och hjälpte mig i rättan tid.
Precis när jag kände:
-Nu skiter jag i det här. Jag skiter i allt!! (Av organisering och städning i hemmet).
Då kom hon som en räddande ängel.
Ywonne städade och sorterade alla skor, jackor och byrålådor i hallen i går.
I dag hjälptes vi åt (så gott jag kunde) med Irmas rum. Där 8 st kattungar haft sina kalas på golvet...(...)
Stackars Irma....
hon har inte alls velat vistas i sitt eget rum. Men nu är kissungarna flyttad. Och Irmas rum vart kalas bra.
Kanske det kommer bilder därifrån i morgon...*ler

Ja det här inlägget blev längre än jag trodde!! Hahaha....

Vilken bonde gillar NI bäst i kvällens serie:
Bonde söker fru?

Jag gillar Peter bäst HELT KLART!!

Jag följer tre program i veckan. Bonde söker fru, Idol och Ensam mamma söker.
Dom är veckans höjdpunkter på TV tycker jag.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jobbigt med ryggvärk, vet hur det är. Ryggskott är det värst jag varit med om!! KRYA på dig!!



Tyvärr följer jag inte bonde-programet så jag kan inte svara.

KRAM

2008-10-29 @ 23:15:20
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Danne G

Spana gärna in mitt nya klipp och fotosession som är uppe nu! :D



deegee.blogg.se

2008-10-29 @ 23:20:10
URL: http://deegee.blogg.se/
Postat av: Marie S

Tråkigt att du inte blir bra i ryggen, men det är nog vila från tunga lyft som gäller. Hoppas du blir bra snart. Ha en bra torsdag. Kramar

2008-10-30 @ 09:45:11
Postat av: Maria

Ja smärta kan man klara sig utan. Sedan är det svårt att vänta på att nån ska tex lyfta saker åt en.

Har inte sett alla bonde programen så jag har inte skaffat mig nån uppfattning om dom.

Hoppas du får hjälp med din rygg & slipper ha det så där.

Kram

2008-10-30 @ 15:04:28
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Lizzen

Ja du att ha värk ont och inte klara av saker,DET vet jag mycket väl hur jävla mycket det SUGER alltså.Men du har tur som får hjälp,här hemma blir det som det blir ibland,finns inte så mycket val.Hoppas du kryar på dig och att det ev finns något som kan göra dig bättre.

2008-11-03 @ 19:44:32
Postat av: Mia

Jag blir så full i skratt när jag läser om dina serier som du ser på. Det är dom jag undviker. haha... :-)Men skulle jag börja titta så skulle jag säkert fastna. :-P



Jag tycker verkligen synd om dig och din rygg. Det där med att hugga i så fort man känner sig bättre känner jag igen. Men jag har ju aldrig haft ens i närheten av din onda rygg!

Krya på dig!

2008-11-03 @ 20:18:10
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test