Mina barns bloggar

Har lagt till en ny länk i min "länk-lista".
 **Irma, min dotter.
Mathilda hade jag redan,
 Sedan hon varit mer aktiv än Irma.
Men nu ville båda börja skriva igen. Och det vill jag uppmuntra till.
 För Irma har haft det lite besvärligt med Svenskan på skolan (vilket jag också hade när det gällde stavning). Så det är bara possitivt att hon vill skriva över huvud taget, tycker jag.

Efter flera dagars liggande och med hjälp av kryckor och värk tabletter, så börjar jag nu att se en ljusning i min ryggvärk!!
Några framsteg är:
*Vart hos läkare (För första gången, trots 9-års problem)
*Bokat tid hos sjukgymnast (21/10 kl:11.30)
*Värken börjar lägga sig (Men bör dock ta det lugnt och varsamt)

Nu ska jag dricka ett STORT glas mjölk!
Sedan sova.

Kommentarer
Postat av: svärmor

Vilka fina bloggar du gjort till tjejerna!! Ta det lungt nu med ryggen,det är så lätt att överansssstränga sig när det börjar kännas lite bättre.

2008-10-08 @ 08:34:10
Postat av: Mia

Gud va skönt att du börjar se ett ljus!

öh... det där lät lite hemskt, men jag tror du vet vad och hur jag menar.

Det verkar vara på rätt väg. Nu har du ju hjälp inom räckhåll.

2008-10-08 @ 15:50:48
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Sofie

Bloggarna vart jätte fina!!!



Skönt att ryggen är bättre, men hoppas dom hittar felet...



Kram

2008-10-08 @ 22:59:50
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Bloggarna vart jätte fina!!!



Skönt att ryggen är bättre, men hoppas dom hittar felet...



Kram

2008-10-08 @ 23:00:47
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test