mina godbitar

En snabb update (pga overkliga ryggsmärtor = kan inte sitta = sjukskriven).

**Det räckte med att Scott fick hoven uppskuren och urspolad. Nu går han på penicillin.
Tack och lov!!!

Här är några sömniga bilder på våra levande gosedjur!!
"Familjens mjukisar"
-Boss är cool lugn, alltid!! ..och så klart störst!!






-Caktus är en riktig liten vatten älskare, som gärna är med vid vatten strålen och busar.
Och SÅÅ go!!



 
Båda är pojkar. Och väldigt speciella på sina sätt.
Kommer nog fler bilder framöver.

Jag står just nu, men pallar inte längre!!!!!!!!!!!!!
Ryggen går av!
Var till läkarn i går. För första gången faktiskt med ryggen och höfterna.
Trots mina problem som kommit och gått sedan jag fick Irma.
Fick smärtlindring, remiss till röntgen och en troligen konstaterad diagnos:
Ligamenten (stavning??) i mina höfter och rygg är slut. Alltså självaste "upphängningen" av höfterna.
Jag måste träna upp muskulaturen hos en sjukgymnast. Då kan jag förhoppningsvis bli av med problemet för ALLTID!! (??????)

BYE

Kommentarer
Postat av: Veronica

Usch stackars dig,

har själv ont i rygg och höft men ej såna problem som du verkar ha.

Hoppas ni har det bra i övrigt, jag vabbar denna veckan Elias har fortf. vattkoppor och Tova halsont och feber,hoppas hennes koppor kommer snart-vore skönt att ha det gjort.KRYA PÅ DIG och Kraaaam fr. mig:)

2008-10-03 @ 15:11:19
Postat av: Dumbo

Caktus är då en av de vackraste katter jag sett!

Hoppas det löser sig med ryggen!

2008-10-03 @ 17:12:25
Postat av: svärmor

stackars dig hoppas du blir bättre fort.Kram

2008-10-03 @ 18:39:25
Postat av: Sofie

Uuu, va hemskt att ha ont i ryggen, jag vet hur jävligt det kan vara!!



OJ! Har ni köpt en ny katt?? SKIT fin! :)

Vilken ras? (kanske ragdoll? eller birma?)



KRYA PÅ dig!!

2008-10-03 @ 20:04:33
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Åhhh sådana godingar till kissar ni har!!!

vill stoppa i väskan & ta hem



Hoppas du får bra hjälp med ryggen...har själv ont/problem till och från och vet mycket väl vilket helvete det kan vara...ha det så gott som du kan!

2008-10-03 @ 20:35:25
URL: http://skorpion72.blogg.se/
Postat av: Mia

Fy! Din stackare!

Jag skulle för allt i världen inte villa byta rygg med dig.



Vilka söta missar! MEn jag visste inte om Caktus. :-o

Skönt att det inte blev värre med Scotts stackars hov.

Ha en underbar helg!

2008-10-03 @ 20:50:00
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Caroline

Veronica: Hoppas att Elias blir frisk snart!

Tack!!



Dumbo: Tack så mycket!!



Svärmor: TACK!!



Sofie: Ja, det är en Ragdoll. Burma och Birma har även mörka ben. ;o) -TACK!



Anna-Maria: Ja, hjälpen kommer nog när jag börjar med sjukgymnastik! Hur hanterar/behandlar du din rygg? Tack så mycket.



Mia:Nej, jag önskar inte min värsta ovänn den här smärtan.

Caktus är rätt ny i flocken, jag hade turen att FÅ honom av en kompis. Med stamtavla och allt!!



Ha det bra! Kram!

2008-10-04 @ 09:12:27
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Sofie

Va?? FICK du/nihonom? Kanske en knasig fråga, men varför GER man bort en renrasig katt med stamtavla??

(fast tur för er:)

2008-10-04 @ 13:30:43
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Sofie: Ja, snacka om tur!! Min barndomskompis fick så många och hade problem att bli av med hanarna. Men hon kanske ville använda honom i en parning framöver.Hon har fortfarande EN kvar (tror jag).

2008-10-05 @ 20:20:42
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ok :)

2008-10-05 @ 21:23:25
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test