Possitiva Onsdag

Just i dag känns det som att jag har så mycket att skriva om! *ler
Men för att inte tråka ut er allt för mycket så ska jag samanfatta (vilket JAG är urusel på).

Jag var till min kära vän Jenny och fikade frukost i morse, när jag lämnat av barnen.
Jag berättade att jag är HELT utan jobb f.o.m 1/1-09 t.o.m (ev) 1/4-09
Men att jag har en idé om vad jag skulle vilja göra.... *flirt
Och Jenny och hennes syster sa:
Att drömmar ska man förverkliga, annars rinner dom bara ut i sanden.
For hem och funderade ett tag. Sedan åkte jag tillbaka och Jenny och jag tog en promenad.
Så då bestämde jag mig!!
Om "vad", ska jag berätta när det är bestämt och bokat. *ler
Det gav mig i alla fall en ny "kick". Och hela dagen känns possitiv.

Halv fem idag ska vi bjuda Martin och Ellenor på "vardags" middag.
*Förrätt: Kantarellsoppa
*Varmrätt: Älg gryta och hemmagjorda klyftpotatisar med Kantarellstuvning och en grönsallad.
*Efterrätt: Ananaspaj med vaniljglass

HÄRLIGA VÄDER IDAG!!
NJUUUUT!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, vad jag blev nyfiken nu. :-)

Jag sitter ju själv och funderar över vad jag ska bli när jag blir stor.



Den där middan lät god den. :-)

Kommer du över med en bytta rester sen då? ;-) hihi...

2008-10-22 @ 13:26:23
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Sofie

Spännande med ett nytt jobb!! KUL!! :)Ser framemot detaljer ;)

WoW ingen dålig vardags mat ni äter blink blink



KRAMAR**

2008-10-22 @ 14:19:46
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test