TV kväll :o)

...Ledig i morgon... Ahhh!!! Vad nice.
Då ska jag bara ta reda på all ren tvätt här hemma. Sedan njuta av förhoppningsvis det vackra vädret. *fniss
För det kommer väl..? Aha! Eller...?
På måndag tänker jag börja på lydnadskurs med Ecco.
Tack vare min underbara arbetskamrat Sussi.
Som alltid (när hon kan) ställer upp och jobbar, när andra inte kan.
Jag skulle egentligen ha jobbat 10.00-19.00 då, men Sussi tog över halva dagen.
DU är en ängel!

Går det något bra program på Torsdagar på tv:en?
Vad ser NI då?

Ha det gott! / Carro

Kommentarer
Postat av: Anonym

På torsdagar är det ju "du är vad du äter"

Toppenkul

2008-10-24 @ 13:08:05
Postat av: Kapp ahl Sussi

Tusen tack Carro för att du är såååååååååå tacksam.

Men du ställer ju upp på mig när jag behöver. Tjänster är gen tjänster=)

2008-10-25 @ 19:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test