Designen och sjuka barn :/

Blir faktiskt så jäkla less på designen...
Jag glömde att spara mallen för läsarnas räknare, längst upp i vänstra hörnet. Visst kan jag bara göra om det, men då startar ju även siffrorna om...... Faan vad dum man är ibland...
Har i alla fall kommit på hur PS cs3 funkar på ett ungefär. Jag tappade ju lusten när mitt gamla program med PS försvann. Men då jag såg Sofies nya design så blev jag sugen på att testa igen.
Och lyckades hitta en sida som verkligen lärde ut genomförligt.
Men det är en del kvar att fixa med.
Irma har ont i öronen idag (och har haft hela helgen) så det blir vårdcentralen med henne idag. Och Gry har feber och är riktigt genomförkyld. Så jag blir hemma ifrån jobbet idag.
Får se hur det blir i morgon. Det typiska är att det jämt ska lyckas ske när jag har fått många timmar på chemat.
Nej, nu ska Mathilda på skolan. Och Vi andra ska handla mat!!

Ha en bra dag! Kramis..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja du, jag har slitit mitt hår nu på morgonen! Jag drulade till det och råkade återställa kodmallen!!!!!!!!!!! Snacka om jobbigt att börja om!

Men nu har jag fått till nästan allt! :)



Din design vart jätte fin, det enda jag tänker på är att du nästan ser "halshuggen" ut på bilden.:) Inge illa menat... ;)Mysig färg du valt! Stilrent & snyggt!



KRAMAR*

2008-09-15 @ 08:50:48
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Mia

Vi kanske ses på VC med barn som har onda öron då.

2008-09-15 @ 09:27:39
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: sofia

hur får du till dina snygga disagner?? jag vill också lära mig det! <3

2008-09-15 @ 20:39:19
URL: http://jagsofiaekblom.blogg.se/
Postat av: sofia

gud vad snällt att du ville hjälpa mig med min design! det vore jätteschysst (stavning). men hur ska vi göra dåe? ks jag ge dig mitt lösen och så eller? ....

:) !

2008-09-16 @ 20:55:05
URL: http://jagsofiaekblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test