Det suger!!!!!!!!!!

Fy fan!
Tänk att man aldrig ska kunna unna sig något roligt med familjen...
Utan att det ska måsta smaka surt efteråt.
 Daniel har skruvat och skruvat med min bil för att fixa det som alla mekaniker och verstäder, som vi frågat, trodde var Turbon. Så vi köpte en turbo från skroten i Östersund för 5000:-
För pengar som vi inte har. Och nu visade det sig att det INTE VAR TURBON!!!!
Så vad ska vi göra nu???? Han ska kolla om man möjligtvis kan få lämna igen turbon. Men troligast INTE.
Nu är Tovas pappa (Cleas) här och hjälper honom att ev, hitta felet.

Samtidigt så hittade vi en lång spik i hoven på Scott i morse. Som han hade klivit in 1 dm i hoven.
När Daniel drog ur den med Hammarn så var den alldeles rostig och det rann vätska/var ur såret.
 Nu TOK HALTAR han.
Har kollat febern men ingen sån än. Och ringt till distriktarn men hänvisas att ringa senare.
Ser verkligen hur pengarna flyger iväg......
Jag hoppas att det räcker med Stelkramps sprutan för honom och rengörning, så att det inte är allvarligare.

Kira fick åtta st kattungar i går när vi var borta.
EN röd som tur var. Eftersom vi har sålt en röd (och en randig) till Villhelmina redan.
Men nu funderar vi på att Stelirisera henne.....
Eller så kaske P-piller igen.
Och då minst ett-två år.
 Så att hon får bygga upp sin vackra kropp igen.
Jag skulle så gärna vilja ta med henne på en utställning och få henne bedömd.

 




Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jag hatar verkligen när bilarna krånglar, vi har haft våran cittra på besiktning, men fick en 2:a måste fixa handbromsen, den tog visst inte fram. Man skulle inte ha bil......

2008-09-28 @ 16:07:19
Postat av: Mia

Jag säger bara - Dessa JÄVLA bilar!



Stackars scott!

Det måste ha gjort riktigt riktigt ont. :-(

2008-09-28 @ 16:53:27
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test