Godmorgon

Igår kväll var det roligt!
Mina svärföräldrar var här och Emil å Benth. Vi sjöng och tävlade i Singstar!!
Och jag måste säga att min svärmor (Ywonne) är GRYM på att hålla takten och hålla rätt ton!!!
Och det syntes dessutom hur jäkla roligt hon och alla andra hade det!!
Och Benth, DU var inte heller dålig på att bjuda på dig själv!! KUL!

På måndag ska vi med Mathilda på första återbesöket på sjukhuset. För att kolla handleden.
Och jag hoppas verkligen att det ser bra ut den här gången.
Nu har hon ju ätit penicillin i 60 dagar ca.

Ser ut att bli strålande väder idag.
En perfekt dag för kantarellplockning.
Titta här vad min man har hittat åt mig:



Väntar nu på att Sanna ska komma hit med sin lilla dvärgpudel valp.
Jag ska få äran att vara den första som rakar honom!!

Hoppas att ni alla tar er ut i den friska luften idag!!
Skit i disk och städning!! Det finns kvar tills i kväll eller i morgon!!
UT MED ER NU!!
Ingen årstid är lika vacker som hösten! Men den är kort. Så ta vara på den.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nä, här skiter vi inte i disk och städning :) Allt var klart readn vid 10 i morse, då känns det bättre att spendera dagen ute sen och veta att man kommer hem till en städad lägenhet ;)



Mamma & pappa berättade att dom/ni hade haft SKIT KUL igår!! Dom hade inte skrattat så mycket på Lääääänge sa dom :D



Kram*

2008-09-21 @ 14:46:57
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: carina

Städningen är klar sedan länge, var uppe tidigt i morse o släpade fram damsugaren o skurmopp.Sedan har Amandus o jag varit ute i det härliga höstvädret.Jag älskar hösten. Nu står det en härlig äppelkaka i ugnen(har fått dille på äppelkakor tror jag).Så jag har något att bjuda främmandet på.

2008-09-21 @ 15:07:37
URL: http://carinaina.blogg.se/
Postat av: yvonne

Tack för en helkul kväll,det måste vi göra fler gånger!!

2008-09-21 @ 18:52:03
Postat av: Mia

Brukar du vara ute och plocka svamp?

Jag känner inte till några bra platser här i trakten så kanske du kan guida nån dag? :-D

/mia

2008-09-21 @ 22:09:16
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Maria

Kan tro att det blev många skratt.

2008-09-21 @ 22:50:57
URL: http://lofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test