typiskt!



Nu har jag vart hemma med Irma igår. Och både Irma och Gry idag pga riktigt djup förkyldning.
Jag är inte heller frisk, men man överlever ju, bara barnen slapp vara sjuk. Det typiska är att idag ringde dom ifrån jobbet och frågade om jag kom i morgon. Och av bara farten svarade jag JA som man gör av plikt-trogen-heten 
Men egentligen så är inte Irma riktigt kry och dessvärre så har jag fått tillbaka mina ryggsmärtor. Jag tror att dom kommer nu i samma veva som förkyldningen. För under dagen så har det bara blivit värre och värre......
Och nu kan jag nästan inte sitta eller stå.

Åsså ska jag lyfta en massa backar i morgon bitte på jobbet, med kläder som kommer.
Och jag är skit fånig, men jag är så feg att klaga regält när jag egentligen borde...
-Inte ett dugg synd om mig egentligen eftersom jag inte säger något.
Faan att jag var så snabb att säga att jag skulle komma....

På torsdag har dom lovat på Media marked att jag ska få tillbaka min tel. Det blir roligare då när man kan lägga in bilder igen.

Jag kör i alla fall GI metoden fortfarande.
-4,8 kg på tre veckor, igår.
Det går bra, men visst är man sugen på godbitar ibland. Jag har faktiskt fuskat liiite.
Druckit rödvin 3 dagar under dom veckorna, ätit massor av godis och ostkrokae EN kväll och druckit två öl.....
Men det jag saknar allra mäst är MJÖLK!!

Men det har ju funkat ändå. Har väl gått två-tre promenader i veckan.
Bytt ut läsk emot smaksatt Ramlösa, och det funkar skit bra!!!
Bara viljan är stark. Och det ÄR den!!

Godnatt allihop och sov gott!!
Nu snart TV:n en liten stund... bra avslappning.




Kommentarer
Postat av: Sofie

Jo jag förstår att det måste vara jobbigt med den engelska versionen. Själv har jag den svenska..



Vi är två om att ha ont i ryggen...jag skulle behöva en behandling nu!:/



Kram



2008-09-16 @ 19:51:24
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Mia

Stackars ryggen!

Var det inte i fjol du hade sånna enorma problem. När du blev liggandes på golvet eller vad tusan det var, efter att någon skulle vara snäll och massera.

INte roligt med ryggen. Man behöver verkligen den.



Krya på er!!!

Du har väl inte missat utmärkelsen i min blogg förresten?

2008-09-16 @ 20:22:01
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vilken fiiin sida du har fixat!

Kanon! Men ajaj med ryggen ta det lite lugnt med den, ta inte ut dig!

Ha de så bra KRAM

2008-09-16 @ 21:02:44
URL: http://anga.blogg.se/
Postat av: svärmor

Tycker VERKLIGEN inte du ska jobba.du har bara en kropp!!!!! Är barnen inte pigga heller har du 2 skäl till att va hemma.Kram

2008-09-16 @ 22:33:23
Postat av: Monika

krya på er!



vet hur det känns, vågar hellre aldrig säga att jag är sjuk, fast jag knappt kan stå på benen... man är juh lite rädd att dom inte ska tro en?!

2008-09-17 @ 11:25:27
URL: http://monkes.blogg.se/
Postat av: carina

Snygg design du har fått till nu

2008-09-20 @ 16:38:38
URL: http://carinaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test