Efter 2 dagars tov-jobb

Nu har jag hållt på med ur-tovning i två hela dagar, på Ecco.
Äntligen KLAR!!
-Varför jag valde att inte bara raka av honom ALLT??
-Jo, för att jag vill kunna gå på utställning med honom i sommar.
Tänker ev, använda honom i avel OM han får bra meriteringar. *flirt!!
Nu äntligen är han klar!!!!!!!!!

Badet är inte någon favorit direkt.....



Här har vi fönat klart:
(långhårig och ojämn som bara den)



FÄRDIGA RESULTATET!!!:



Ser ni vad mycket ljusare han börjar bli?? För varje gång jag klipper honom....
-Snyggingen min!!!
Jag älskar denna hund. SÅÅ mycket....
Trodde att det skulle bli svårt att hitta en ersättare för Zarella.
Men Ecco är GRYYM!!!
(Trots det, så kommer ju Zarella alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.)

Vad flitig jag har blivit på att blogga, insér jag själv. Hahahah!!!!

...Undra om jag ska orka fara bort och rida idag...?
Kan inte förstå varför det ska vara så gruvsamt när det har gått några dagar.
Jag tycker ju att det är så jäkla kul bara jag har satt mig upp..... 

Nepp, nu ska jag sluta gruva mig.
Ska bara plocka ihop här hemma, sedan sticker jag bort.

Ha en trevlig måndag kväll!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Va snygg han blev! Bra jobbat Carro! :)

2009-04-06 @ 19:02:25
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: -Bakeba-

Vilken stilig hund :-)

Torde gå bra på utställningar!!!

Du har inte anmält er till hundutställningen som kommer att vara i Ånge?



Ha det gott!!

2009-04-06 @ 20:49:58
URL: http://bakeba-babblar.blogspot.com
Postat av: Sofie

Hur gick ridturen? :)

2009-04-06 @ 21:08:40
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Lizzen

Mmm man vet hur det är att ha pudel,fast vi har bara en liten en och jag klipper ner honom.men du har verkligen gjort ett BRA jobb på Ecco,skitsnygg kille!

2009-04-06 @ 21:38:28
Postat av: Lizzen

Mmm man vet hur det är att ha pudel,fast vi har bara en liten en och jag klipper ner honom.men du har verkligen gjort ett BRA jobb på Ecco,skitsnygg kille!

2009-04-06 @ 21:38:59
Postat av: yvonne

Han vart verkligen fin !!!

2009-04-07 @ 07:36:45
Postat av: Maria

När jag hör allt jobb du har & andra oxå som har hundar med mycke päls är jag sååå glad att Kruse inte behöver en sån där behandling.

Vilket jobb du gjort!

Men du vart är solen?

Kram

2009-04-07 @ 10:15:03
URL: http://lofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test